Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

asystent rodziny

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Garbowie Garbów 29 21-080 Garbów
Data ogłoszenia
2015-04-20
Termin składania dokumentów
2015-04-30
Wymagane wykształcenie
1. Spełnienie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: a) wykształcenie wyższe na kierunku: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna; b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony przez ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Prawo jazdy kat. B. 5. Osoba aplikująca na stanowisko asystenta rodziny nie jest i nie może być pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona oraz wypełnia obowiązek alimentacyjny – jeśli dotyczy. 6. Znajomość przepisów prawa z zakresu: wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, ochronie danych osobowych. II. Wymagania dodatkowe: a) odporność na stres, b) wysoka kultura osobista, c) umiejętność podejmowania decyzji, d) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, e) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, f) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, g) komunikatywność
Zakres obowiązków
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 1. Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. 2. Systematyczna indywidualna praca z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. 3. Zadania te będą realizowane przez asystenta rodziny w 10 rodzinach. W tym celu asystent rodziny będzie m.in.: - współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, placówki opiekuńczo – wychowawcze, PCPR, itp. - pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo – wychowawczych, - pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym, - merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego, - pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną, - motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Wymagane dokumenty
a) CV i list motywacyjny. CV należy opatrzyć klauzulą: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) b) kserokopia dowodu osobistego, c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, d) kserokopie świadectw pracy, e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, f) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, j) oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona – w przypadku kandydata, który jest rodzicem, k) oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 30 kwietnia 2015r. do godziny 10.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garbowie lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Garbowie, Garbów 29, 21-080 Garbów(decyduje data i godzina doręczenia dokumentów – tj. do dnia 30 kwietnia 2015 r. do godziny 10.00) z dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko asystent rodziny”. Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Garbowie po upływie w/w terminu lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Uwagi
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej (uggarbow.bip.lubelskie.pl).

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Plecha
Dodano do BIP dnia 20-04-2015 12:45:18