Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. wodociągów i dróg gminnych w Urzędzie Gminy Garbów – pełny etat (1,0) Umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Garbów Garbów 28 21-080 Garbów
Data ogłoszenia
2015-08-25
Termin składania dokumentów
2015-09-04
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie wyższe magisterskie (administracyjne, techniczne, ekonomiczne - zarządzanie, prawnicze)
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne: a) Wykształcenie wyższe magisterskie (administracyjne, techniczne, ekonomiczne - zarządzanie, prawnicze); b) Znajomość obsługi komputera i programów MS Office i finansowo – księgowych (moduł do naliczania opłat i wystawiania faktur VAT za wodę i ścieki) oraz obsługi drukarek komputerowych; c) Co najmniej 1 rok stażu w administracji – urzędach jednostki samorządu terytorialnego na podobnych stanowiskach związanych z zakresem zadań przewidzianych na stanowisku na które prowadzony jest nabór z obsługą programów komputerowych jak wyżej; d) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; e) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe; 2. Wymagania dodatkowe: a) Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu administracji – szczególnie: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustaw: Prawo wodne, ustawy o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym; b) Podstawowa wiedza ogólna (ustrojowa) o Gminie Garbów i samorządzie lokalnym; c) Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność , umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
1. Zadania główne: 1. Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej eksploatowanych wodociągów gminnych, gminnej oczyszczalni ścieków, lokalnych oczyszczalni będących własnością gminy oraz zagrodowych oczyszczalni wybudowanych przez gminę, w szczególności: zapewnienie ciągłości dostaw do odbiorców odpowiedniej jakości wody, przekazywanie zgłoszonych awarii konserwatorom i kierownikowi Referatu Spraw Technicznych i Gospodarczych lub pozyskanie innych specjalistycznych ekip zapewniających usunięcie awarii, zapewnienie aktualnych operatów i pozwoleń wodno - prawnych dla stacji wodociągowych i oczyszczalni ścieków, prowadzenie rejestru pozwoleń, kontrola legalności poboru wody z wodociągu gminny oraz legalności dostarczania ścieków do kanalizacji zbiorczej, odczytywanie wodomierzy lub zapewnienie ich odczytu, sprawdzanie zgodności zadeklarowanych danych – ankiet w celu naliczenia należności za pobór wody z wodociągów gminy w przypadku braku wodomierzy (minimum jeden raz na dwa lata), zapewnienie legalizacji wodomierzy na obiektach gminy, naliczanie opłat za pobór wody i ścieki dowożone lub dostarczane kolektorem zbiorczym do oczyszczalni gminnej [rozlicznie wpłat, ewidencja analityczna należności z wyżej wymienionych tytułów, wystawianie upomnień i zapewnienie ściągalności należności jak wyże], przechowywanie dokumentacji technicznej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej, stacji wodociągowych oraz oczyszczalni ścieków, organizowanie przeglądów okresowych wyżej wymienionych obiektów – w tym ustalanie potrzeb i planów remontów lub modernizacji, ścisła współpraca z konserwatorami wodociągów i oczyszczalni ścieków tj. stawianie bieżących zadań oraz ich rozliczanie przy współpracy z kierownikiem RSTiG, prowadzenie rejestrów miesięcznego, kwartalnego i rocznego rozbioru wody z poszczególnych stacji wodociągowych oraz analogicznych rejestrów ścieków dostarczanych do oczyszczalni, zapewnienie aktualnych badań jakości wody i oczyszczonych ścieków, współpraca ze Stacją Sanitarną – Epidemiologiczną i służbami Dozoru Technicznego w zakresie prowadzonych spraw, określanie (wydawanie) warunków technicznych wykonania nowych przyłączy wodociągowych lub kanalików ściekowych, zapewnienie i aktualizacja dokumentacji zaopatrzenia w wodę w sytuacjach awaryjnych i warunkach specjalnych – w tym zastępowanie koordynatora ds. zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych, dokonywanie okresowych analiz (minimum raz w roku) kosztów dostawy 1 m3 wody z poszczególnych wodociągów oraz przerobu (oczyszczenia) 1 m3 ścieków dostarczonych do oczyszczalni i przekładanie Wójtowi Gminy kalkulacji ceny 1 m3 wody i ścieków, prowadzenie spraw dotyczących gospodarki ściekowych na terenie gminy związanych z ciekłymi odpadami komunalnymi powstałymi w obiektach użyteczności publicznej w tym nieczystości gromadzone w zbiornikach odpływowych oraz ochroną środowiska związana z gospodarka ściekową, nadzór nad właściwym odprowadzaniem, usuwaniem i unieszkodliwianiem ciekłych odpadów komunalnych. 2. Prowadzenie ewidencji i obsługa administracyjna dróg gminnych, przepustów, mostów i kładek, w tym: zapewnienie aktualności tej ewidencji, organizowanie przeglądów okresowych wyżej wymienionych obiektów, organizowanie akcji odśnieżania dróg, zapewnienie prawidłowego i zatwierdzonego przez odpowiednie instytucje oznakowania dróg gminnych, wydawanie i uzgadnianie warunków umieszczania urządzeń w pasach dróg gminnych oraz warunków czasowego zajęcia pasów dróg gminnych, naliczanie opłat za umieszczanie urządzeń w pasach dróg gminnych, wydawanie i uzgadnianie warunków korzystania z przystanków oraz naliczanie opłat za korzystanie z przystanków, oraz wystawianie upomnień i egzekucja opłat z wyżej wymienionych tytułów. 3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zmiany stanu wody na gruncie na podstawie przepisów ustawy Prawo Wodne. 4. Prowadzenie zamówień publicznych wynikających z przydzielonego zakresy czynności. 2. Zadania pomocnicze: 1. Przyjmowanie i sporządzanie korespondencji w ramach wykonywanych obowiązków. 2. Współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji Urzędu Gminy. 3. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza w obszarze prowadzonych spraw wynikających z nadanego zakresu czynności. 3. Zadania okresowe: 1. Sporządzanie obligatoryjnych sprawozdań do GUS z zakresu gospodarki wodno – ściekowej i dróg gminnych oraz udział w spisach i badaniach organizowanych przez GUS. 2. Przygotowywanie przy współpracy z Sekretarzem i Radcą Prawnym UG projektów uchwał lub zarządzeń Wójta z zakresu prowadzonych spraw. 3. Wykonywanie zadań związanych z obronnością zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty
a) życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierający w szczególności informację o stażu pracy; b) list motywacyjny; c) dokument poświadczający wykształcenie w zawodzie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów / [kserokopie]; d) kwestionariusz osobowy; e) inne dodatkowe dokumenty: o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach /ukończonych kursach, szkoleniach/, [kserokopie]; f) kserokopie świadectw pracy /o ile kandydat/ka pracował/a; g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; i) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. j) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i wzory oświadczeń do pobrania ze strony BIP gm. Garbów oraz siedzibie Urzędu Gminy w Garbowie. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Warunki pracy
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: praca w pomieszczeniu biurowym, praca z monitorami ekranowymi, okresowe – częste wizytowanie na terenie gminy: stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków oraz dróg gminnych, przepustów, mostów i kładek.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Garbów – sekretariat UG p. nr 11 (I piętro), lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy Garbów 28, 21 – 080 Garbów, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. wodociągów i dróg gminnych”, w terminie do dnia 4 września 2015 r. do godz. 900 /t. j.: nie krócej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Uwagi
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Garbów po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://uggarbow.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 ze zmianami)”.

Wybrany kandydat
Ewelina Rak
Uwagi
Kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Uzasadnienie wyboru
W wyniku zastosowania metod i technik naboru składających się na selekcję końcową kandydatów tj. testu - sprawdzianu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej, Pani Ewelina Rak uzyskała bardzo wysoką ogólną ocenę punktową 56,5 pkt (39,5 + 17). Po przeanalizowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz wyników testu - sprawdzianu z wiedzy ogólnej, jak też wiedzy wodociągów i dróg gminnych, komisja rekrutacyjna zaakceptowała w pełni kandydaturę Pani Eweliny Rak na wymienione stanowisko urzędnicze – spełnia wymagania podane w ogłoszeniu o naborze. Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko urzędnicze inspektora ds. wodociągów i dróg gminnych, przy o cenie brano pod uwagę: wykształcenie, dotychczasowe doświadczenie zawodowe, wiedzę specjalistyczną kandydata z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy, predyspozycje osobowościowe oraz ogólną orientację w problematyce samorządowej. Członkowie Komisji Rekrutacyjnej powołanej zarządzeniem Wójta Nr 33.2015 z dnia 21 lipca 2015 r. mając powyższe na uwadze, uznali wybór Pani Eweliny Rak na stanowisko inspektora ds. wodociągów i dróg gminnych w Urzędzie Gminy Garbów za właściwy i uzasadniony, dlatego postanowili wymienionego kandydata rekomendować Wójtowi do zatrudnienia, zaś Wójt rekomendację zaakceptował.
Ewelina Rak
Uwagi
Kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kazimierz Firlej
Dodano do BIP dnia 25-08-2015 14:01:15