Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówZarządzenie nr 31 .2013
WÓJTA GMINY GARBÓW
z dnia 27 sierpnia 2013 roku
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań o charakterze pożytku publicznego w 2013 roku
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.),
i uchwały Rady Gminy Garbów z dnia 12 grudnia 2012r. Nr XV/110/12 w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Garbów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie na rok 2013 i 2014
zarządzam co następuje:
§ 1
1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych o charakterze pożytku publicznego z zakresu upowszechniania kultury a w szczególności na: wspieranie realizacji lokalnych przedsięwzięć o charakterze historycznym, kulturowym w szczególności organizacji spotkań, upamiętniania rocznic, organizacji, wystaw i innych form służących ochronie dziedzictwa kulturowego, historycznego, tradycji i sztuki Ziemi Garbowskiej oraz promujących, popularyzujących lokalne zabytki, historię i tradycje Garbowskie.
- Zlecenie powyższych zadań nastąpi w formie wspierania wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji.
3.Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2
Do konkursu mogą przystąpić podmioty wymienione w art. 11 pkt. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
§ 3
Ogłoszenie o konkursie publikuje się poprzez zamieszczenie:
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy,
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na gminnej stronie internetowej www.garbow.pl
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się zastępcy wójta.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dodano do BIP dnia: 2013-08-28 15:02:55