Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Zmiana treści SIWZ.

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

Znak sprawy ODPADY 1.2013

Garbów, 13.05.2013 r.

 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

 

Zamawiający : GMINA GARBÓW zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro w trybie przetargu nieograniczonego:

„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów” ogłoszonego w biuletynie zamówień publicznych pod numerem 173064-2013 w dniu 30.04.2013 r., dokonuje następujących zmian treści SIWZ:

 

 

A) Rozdział V ust 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU   DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW   

      (art. 22, art 36 ust. 1  pkt 5)

 

W specyfikacji jest:

„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:

1.    Posiadania  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania;

2.    Posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.    Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:

 

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, t. j.:

a)      posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b                                 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 

b)      posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym     i elektronicznym;

c)      posiadanie zezwolenia na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy                 z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,    z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach,

przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie o którym mowa w art. 26 ustawy;

d)      posiadanie zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa               wart.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza  granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające  z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;

e)      posiadanie umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów  zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;”

 

W specyfikacji  winno być:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu                     z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:

1.      Posiadania  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania;

2.      Posiadania wiedzy i doświadczenia;

3.      Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.      Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:

 

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, t. j.:

a)      posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b                                 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 

b)      posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny

c)      posiadanie zezwolenia na transport odpadów ,

d)      posiadanie zezwolenia na prowadzenie zbierania i przetwarzania odpadów, a

w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza  granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające  z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;

 

 

B. Rozdział VI ust 2 : WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW  UDZIAŁU W POSTEPOWANIU  (art. 25,art. 26, art. 36 ust. 1 pkt 6)

 

 

W specyfikacji jest:

    W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 

     ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty:

 

2.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków  wynikających z treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru:  załącznik nr 2;

2.1.2 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 

2.1.3 Aktualnywpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie    z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;

2.1.4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,                                        z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach, przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie    o którym mowa w art. 26 ustawy;

2.1.5 Aktualnezezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa wart.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza  granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres     z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające  z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;

2.1.6 Obowiązującąumowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów

       Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów  zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;

2.2 Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo;wg wzoru: załącznik nr 5;

2.3  Wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń - wg wzoru: załącznik nr 6;

2.4 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość  posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż                        3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

2.5 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 300.000, - zł;

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

Oświadczenia i pozostałe dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez   osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie jest wymagany oryginał dokumentu).

 

W specyfikacji winno być:

    W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 

     ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty:

 

2.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków  wynikających z treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru:  załącznik nr 2;

2.1.2 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 

2.1.3 Aktualnywpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt  elektryczny i elektroniczny prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami

2.1.4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów ,  lub wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach

2.1.5 Aktualnezezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane przez Starostę, a  w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza  granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres    z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające  z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;

2.2 Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo;wg wzoru: załącznik nr 5;

2.3  Wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń - wg wzoru: załącznik nr 6;

2.4 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość  posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż                        3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

2.5 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 300.000, - zł;

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Oświadczenia i pozostałe dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez   osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie jest wymagany oryginał dokumentu).

 

 

C. Rozdział X Pkt. 8 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 10, art. 82)

W specyfikacji jest:

.

8. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować i opisać jak niżej:

Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów

„Oferta do przetargu nieograniczonego na: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GARBÓW.

Nie otwierać przed dniem 14 maja 2013 r.”

 

W specyfikacji winno być:

8. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować i opisać jak niżej:

Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów

„Oferta do przetargu nieograniczonego na: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GARBÓW.

Nie otwierać przed dniem 21 maja 2013 r.”

 

 

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT (art. 36 ust. 1pkt 11, art. 82, art. 84,  art. 86)

 

W  specyfikacji jest:

 

1.      Oferty należy składać do dnia 14 maja 2013 r. do  godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów , pokój nr 11, I piętro;

2.      Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 maja 2013 r. o godz. 10.10 w  Urzędzie  Gminy Garbów pokój  nr 12, I piętro.

 

W specyfikacji winno być:

1.      Oferty należy składać do dnia 21 maja 2013 r. do  godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów , pokój nr 11, I piętro;

2.      Otwarcie ofert nastąpi dnia 21 maja 2013 r. o godz. 10.10 w  Urzędzie  Gminy Garbów pokój  nr 12, I piętro.

 

 

Zatwierdził

Wójt Gminy Garbów

Kazimierz Firlej

Plik źródłowy
pdf pobrano: 33 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Daniel Edyta
dodano do BIP dnia 13-05-2013 13:29:51