Zmiana treści SIWZ.
powrót do listy przetargówZałącznik
Znak sprawy ODPADY 1.2013
Garbów, 13.05.2013 r.
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Zamawiający : GMINA GARBÓW zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro w trybie przetargu nieograniczonego:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Garbów” ogłoszonego w biuletynie zamówień publicznych pod numerem 173064-2013 w dniu 30.04.2013 r., dokonuje następujących zmian treści SIWZ:
A) Rozdział V ust 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
(art. 22, art 36 ust. 1 pkt 5)
W specyfikacji jest:
„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1. Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, t. j.:
a) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
b) posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
c) posiadanie zezwolenia na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach,
przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie o którym mowa w art. 26 ustawy;
d) posiadanie zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa wart.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;
e) posiadanie umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;”
W specyfikacji winno być:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
1. Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, t. j.:
a) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
b) posiadanie wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
c) posiadanie zezwolenia na transport odpadów ,
d) posiadanie zezwolenia na prowadzenie zbierania i przetwarzania odpadów, a
w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;
B. Rozdział VI ust 2 : WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 25,art. 26, art. 36 ust. 1 pkt 6)
W specyfikacji jest:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2;
2.1.2 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2.1.3 Aktualnywpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym;
2.1.4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów , o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem wymogów art. 32 i art. 33 ustawy o odpadach, przy czym wymóg nie jest obowiązkowy, gdy Wykonawca posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwienie o którym mowa w art. 26 ustawy;
2.1.5 Aktualnezezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa wart.26 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;
2.1.6 Obowiązującąumowę z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów
Komunalnych dla regionu do którego należy Gmina Garbów, na przyjmowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych;
2.2 Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo;wg wzoru: załącznik nr 5;
2.3 Wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń - wg wzoru: załącznik nr 6;
2.4 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.5 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 300.000, - zł;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oświadczenia i pozostałe dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie jest wymagany oryginał dokumentu).
W specyfikacji winno być:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru: załącznik nr 2;
2.1.2 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2.1.3 Aktualnywpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
2.1.4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów , lub wpis do rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach
2.1.5 Aktualnezezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane przez Starostę, a w przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi dostarczyć kopię tej umowy;
2.2 Wykaz świadczonych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz odbiorców i miejsca oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane prawidłowo;wg wzoru: załącznik nr 5;
2.3 Wykaz posiadanego sprzętu i urządzeń - wg wzoru: załącznik nr 6;
2.4 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.5 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 300.000, - zł;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oświadczenia i pozostałe dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie jest wymagany oryginał dokumentu).
C. Rozdział X Pkt. 8 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT (art. 36 ust. 1 pkt 10, art. 82)
W specyfikacji jest:
.
8. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować i opisać jak niżej:
Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów
„Oferta do przetargu nieograniczonego na: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GARBÓW.
Nie otwierać przed dniem 14 maja 2013 r.”
W specyfikacji winno być:
8. Kopertę zewnętrzną należy zaadresować i opisać jak niżej:
Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów
„Oferta do przetargu nieograniczonego na: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GARBÓW.
Nie otwierać przed dniem 21 maja 2013 r.”
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT (art. 36 ust. 1pkt 11, art. 82, art. 84, art. 86)
W specyfikacji jest:
1. Oferty należy składać do dnia 14 maja 2013 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów , pokój nr 11, I piętro;
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 maja 2013 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Gminy Garbów pokój nr 12, I piętro.
W specyfikacji winno być:
1. Oferty należy składać do dnia 21 maja 2013 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów , pokój nr 11, I piętro;
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21 maja 2013 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Gminy Garbów pokój nr 12, I piętro.
Zatwierdził
Wójt Gminy Garbów
Kazimierz Firlej
dodano do BIP dnia 13-05-2013 13:29:51