Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

SIWZ z załącznikami od 1 do 4

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

 

 

 

 DG.ODŚNIEŻANIE.11.2013                                                           Garbów  dnia 25.09.2013 r.

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U.
    z 2010 r.  Nr  113, poz.  759 z późn. zmianami),
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 282 poz. 1650).
  4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r w sprawie kwot wartości oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ( Dz. U. z 2011 r Nr 282 , poz. 1649 z późn.zm.).

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:   USŁUGI

„Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”        

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO   ( art.36 ust 1pkt1)

 

Zamawiający: Gmina Garbów

Adres zamawiającego: Garbów 28 ,21-080 Garbów                                

www.bip.garbow.pl               e-mail: ug.@garbow.pl  

Telefon   081 5018063 ,   fax 081 5018070

Godziny urzędowania:   godz. 7.30 do 15.30

 

 

II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA   (art.10 ust.1, art. 36 ust 1pkt 2, art. 39-46)

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA      (art.29, art.30, art.31, art.36 ust. 1pkt 3)

 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod

CPV   – 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżanie

             

   

  1. Przedmiotem zamówienia jest  wynajem  sprzętu  do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 .

     Zamówienie zostało podzielone na 3 części , wg. n/w sprzętu jakim będzie

     świadczona usługa:

a)      Ładowarka typu FADROMA  o pojemności  łyżki min. 3m3,

b)      Pojazd samochodowy  z pługiem bocznym średnim lub ciężkim  z napędem na dwie lub więcej osi o ładowności minimum 12 ton ;

c)      Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o pojemności łyżki poniżej 3m3 ;

       Usługi będą się odbywały w okresie dużych opadów śniegu na terenie Gminy Garbów.

     Wykonawca musi być w gotowości do wykonania usługi wraz ze sprawnym sprzętem będącym w jego dyspozycji od godz. 4 : 00 do godz. 24:00 przez 7 dni w tygodniu w okresie trwania zamówienia.

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA    (art.36 ust. 1 pkt.4)

 

Termin wykonania zamówienia  ustala się  do dnia 15. 04.2014 roku.

 

 

V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU   

       DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW   

      (art.22,art 36 ust.1  pkt 5)

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:

  1. Posiadania  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:

 

 

Uwaga:

  1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ    

       WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW

       UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art.25,art.26, art.36 ust.1 pkt 6)

 

  1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:

 

1)        Oświadczenie o spełnieniu warunków  wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał.nr 2)

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ustawy należy przedłożyć:

1)      Aktualny odpis w właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

2)      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp ( wzór zał. nr. 3)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może  żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane,  przedkłada:

dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Oświadczenie i pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez  wykonawcę.

 

VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIUAJACEGO

       Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB

       DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO

       POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI  (art.9,art.27,art. 36ust.1 pkt 7,art. 38)

 

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
  2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem (81 5018070) lub drogą elektroniczną (e-maile; ug@garbow.pl każda  ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę lub na podany kontakt elektroniczny zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
  3. SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Garbów,  Garbów 28  21 – 080 Garbów , w godzinach urzędowania Zamawiającego .
  4.  Osobą upoważnioną  do porozumiewania się z wykonawcami tel. 81 5018 064;

       fax 50 18 070 , jest : Alfreda Sykut ,Marta Głowacka , Ewa Stasiak.

 

VIII. WYMAGANIA DOTYCĄCE WADIUM

          (art.36ust.1, art.45,art.46)

 

  1.        Zamawiający odstępuje od ustanawiania wadium .

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ  (art.36ust.1 pkt 9,art.85)

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT (art.36 ust.1 pkt 10,art. 82)

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
  3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  4. Każda strona oferty  musi być podpisana  przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  5. Do oferty należy dołączyć dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty np. odpis z Krajowego Rejestru  Sądowego lub  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informatyzacji o Działalności Gospodarczej RP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument należy dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  7. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy.
  8. Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis:

OFERTA NA:    „ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie  jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów „.        

 

Nie otwierać przed dniem   10.10.2013

Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować.

 

 

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

(art.36 ust. 1pkt 11,art. 82, art.84,  art.86)

  1. Oferty należy składać do dnia   10.10.2013 roku do  godz 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów  , pokój nr 11Sekretariat ,I piętro ;
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10.2013 roku o godz. 10.10 w  Urzędzie  Gminy Garbów pokój  nr 12.

 

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY ( art.36 ust.1 pkt 12)

 

W ofercie należy podać cenę :

1) jednej godziny efektywnej pracy sprzętu tj.:

    a) Ładowarki  typu FADROMA o poj. łyżki min 3 m3  cena netto oraz brutto

    b) Pojazd samochodowy z pługiem bocznym średnim lub ciężkim z napędem na dwie lub więcej osi o ładowności min 12 ton netto oraz   brutto;

     c) Koparko-Ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o pojemności łyżki poniżej 3 m3 netto oraz brutto;

Ogólna cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie robót wynikające z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami, opłatami i innymi elementami cenotwórczymi. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

XIII. OPIS KRYTERIÓW ,KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ

          PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH

          KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art.36 ust.1,pkt 13,art.87,art. 90,art.91)

 

W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki określone w SIWZ zostanie dokonana  oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena brutto   - 100%

Oferent oferujący najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną ilość 100 punktów. Inni oferenci odpowiednio mniej według poniższego wzoru:

Pt=(Tnxl00)/To

gdzie:

Pt - wartość punktowa oferty

Tn – najniższa  oferowana  cena brutto

To - całkowita cena ocenianej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

 

 

XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ,JAKIE POWINNY BYĆ SPEŁNIONE

         PO WYBORZE OFERTY W CELU ZWARCIA UMOWY W SPRAWIE

         ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (art.36 ust.1pkt 14,1,art.92, art. 94, art. 23)

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie  zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, wykonawcach których oferty zostały odrzucone , terminie  po upływie którego może być zawarta umowa.
  2. Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty ,jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane  faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
  3. Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta  lub  nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
  4. Jeśli wykonawca , którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może  wybrać  ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
  6. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
  7. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ile jest wymagane przepisami prawa.

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO

        WYKONANIA UMOWY  (art.147-151)

 

Zamawiający odstępuje od pobrania  zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

 

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ

        WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

         PUBLICZNEGO (art.36, ust 1 pkt. 16)

1.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków  nie można uniknąć ani im zapobiec.

2.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności . Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

 

 

 

XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH

          WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

          (art.36ust.1 pkt. 17,art.179-193)

 

Na podstawie art. 180  ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy  przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności :

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. Wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia
  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

  Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby  w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje  zostaną przesłane  faxem  lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu , a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych  lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

 

 

XVIII. INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i  

            WARIANTOWYCH (art.36 ust 2 pkt 1 i pkt 4)

               

1.Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych : liczba części 3.

2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

XIX. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH  

        (art.36 ust 2  pkt.3, art. 67 ust.1 pkt6)

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .

 

XX.   INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy  w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy
  2. Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z  późn. zm.),
  3. W związku z tym, że Zamawiający dopuścił przekazywanie  faksem informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień  należy wskazać w ofercie aktualny numer faksu , oraz drogą

     elektroniczna.  Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu i e-mail

 

 

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią

Załącznik Nr 1           Wzór oferty

Załącznik Nr 2       Wzór oświadczenia z art. 22 pzp

Załącznik Nr3          Wzór oświadczenia z art. 24 pzp

Załącznik Nr 4        Informacja dotycząca przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Załącznik Nr 5         Projekt  umowy

 

 

 

 

 

Specyfikację zatwierdził :  

                                                                                 

   Kierownik Zamawiającego    

 

 

                                                                                                                     

                                                                                                                      Załącznik Nr  1

 

OFERTA

                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:          

MY NIŻEJ PODPISANI

 Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”         ____________________________________________________________________

działając w imieniu i na rzecz

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 (nazwa (firma) dokładny adres Wykonawcy)

 

  1. SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2.  OŚWIADCZAMY, że:
  • zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • nie wnosimy zastrzeżeń do SIWZ
  • akceptujemy warunki umowy, określone we wzorze umowy
  • znane są nam warunki terenu i jego otoczenia, oraz podpowierzchniowe warunki uzbrojenia terenu;
  • uzyskaliśmy niezbędne informacje dotyczące ryzyka trudności oraz o wszelkich innych okolicznościach jakie mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
  •  spełniamy wymogi postawione w SIWZ i przyjmujemy warunki
    w niej zawarte;
  1. 3.            OFERUJEMY wykonanie usługi sprzętem za 1 godz. efektywnej pracy:
    1. A.     ŁADOWARKA  Typu FADROMA  o poj. łyżki min.3 m3.za cenę:

 

Cena  netto  ……………….zł (słownie…………………………………………..zł)

 

 Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) ………………..zł słownie:…………………………………………… 

 

 

  1. B.     POJAZD SAMOCHODOWY Z PŁUGIEM  BOCZNYM za cenę  :  

 

            Cena netto …………….. zł ( słownie …………………………………………. zł )

            Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) …………………….. zł  słownie; ……………..

  1. C.     KPARKO-ŁADOWARKA o poj. Łyzki poniżej 3 m3  za cenę:

Cena netto …………………. zł ( słownie: ………………………………………….zł Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) ………………….. zł słownie : ………………………………………………………………………………….

 

          

  1. OŚWIADCZAMY, ŻE powyższa cena brutto zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.

 

  1. ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ

 

  1. AKCEPTUJEMY warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

  1. NINIEJSZE ZAMÓWIENIE ZREALIZUJEMY     
     
    sami/przy udziale podwykonawców

       ___________________________________________________________________

       określenie części zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcy

 

  1. OŚWIADCZAMY, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:

       ________________________________________________________________________

          (Wypełniają jedynie przedsiębiorcy składający wspólną ofertę - spółki cywilne lub konsorcja)

 

  1. OŚWIADCZAMY, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od ____ do ____ - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

  1. WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na adres:    _______________________________________________________________________

 

Fax nr ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________e-maile ________________

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na _________ stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKAMI do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są:        ______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia lub dokumenty na __ stronach:

- _________________________________________________________________________

__________________ dnia __ __ 2013 roku

            * niepotrzebne skreślić

_____________________________________

                (podpis Wykonawcy)

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Załącznik Nr 2                                                                                          

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONYCH W ART.22 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „  Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”        

 

Niniejszym,  zgodnie z  art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące*

 

 

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają  obowiązek ich posiadania.

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do     wykonania zamówienia

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

 

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2013 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Załącznik Nr 3     

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie

Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”

Niniejszym,  zgodnie z  art.24    Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że*:

 

 

Nie znajdujemy się w sytuacji wykluczającej nas z uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w rozumieniu ustawy art. 24 ustawy Pzp.

 

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2013 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 4.

 

OŚWIADCZENIE

            

 

Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, w postępowaniu przetargowym     

 na  zadaniu pn. „ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów „.

            

reprezentując  Wykonawcę  (nazwa adres) ..........................................................................................................................

.......................................................................................................................................................................................................

 

oświadczam, że:

 

* w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:

 

  1. 1.      ………………………………………………….;
  2. 2.      ………………………………………………….;
  3. 3.      ………………………………………………….;
  4. 4.      ………………………………………………….;
  5. 5.      ………………………………………………….;
  6. 6.      ………………………………………………….;
  7. 7.      …………………………………………………..

 

* nie należymy do grupy kapitałowej.

 

 

________________ dnia __ __ 2013 roku

                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Plik źródłowy
doc pobrano: 30 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Głowacka Marta
dodano do BIP dnia 25-09-2013 14:05:07