SIWZ z załącznikami od 1 do 4
powrót do listy przetargówZałącznik
DG.ODŚNIEŻANIE.11.2013 Garbów dnia 25.09.2013 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U.
z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 282 poz. 1650).
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r w sprawie kwot wartości oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ( Dz. U. z 2011 r Nr 282 , poz. 1649 z późn.zm.).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: USŁUGI
„Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO ( art.36 ust 1pkt1)
Zamawiający: Gmina Garbów
Adres zamawiającego: Garbów 28 ,21-080 Garbów
www.bip.garbow.pl e-mail: ug.@garbow.pl
Telefon 081 5018063 , fax 081 5018070
Godziny urzędowania: godz. 7.30 do 15.30
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA (art.10 ust.1, art. 36 ust 1pkt 2, art. 39-46)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (art.29, art.30, art.31, art.36 ust. 1pkt 3)
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod
CPV – 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżanie
- Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 .
Zamówienie zostało podzielone na 3 części , wg. n/w sprzętu jakim będzie
świadczona usługa:
a) Ładowarka typu FADROMA o pojemności łyżki min. 3m3,
b) Pojazd samochodowy z pługiem bocznym średnim lub ciężkim z napędem na dwie lub więcej osi o ładowności minimum 12 ton ;
c) Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o pojemności łyżki poniżej 3m3 ;
Usługi będą się odbywały w okresie dużych opadów śniegu na terenie Gminy Garbów.
Wykonawca musi być w gotowości do wykonania usługi wraz ze sprawnym sprzętem będącym w jego dyspozycji od godz. 4 : 00 do godz. 24:00 przez 7 dni w tygodniu w okresie trwania zamówienia.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art.36 ust. 1 pkt.4)
Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 15. 04.2014 roku.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
(art.22,art 36 ust.1 pkt 5)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy:
- Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Posiadania wiedzy i doświadczenia
- Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:
Uwaga:
- W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
- Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art.25,art.26, art.36 ust.1 pkt 6)
- W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór zał.nr 2)
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy należy przedłożyć:
1) Aktualny odpis w właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp ( wzór zał. nr. 3)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, przedkłada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Oświadczenie i pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę.
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIUAJACEGO
Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI (art.9,art.27,art. 36ust.1 pkt 7,art. 38)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem (81 5018070) lub drogą elektroniczną (e-maile; ug@garbow.pl każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę lub na podany kontakt elektroniczny zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
- SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Garbów, Garbów 28 21 – 080 Garbów , w godzinach urzędowania Zamawiającego .
- Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami tel. 81 5018 064;
fax 50 18 070 , jest : Alfreda Sykut ,Marta Głowacka , Ewa Stasiak.
VIII. WYMAGANIA DOTYCĄCE WADIUM
(art.36ust.1, art.45,art.46)
- Zamawiający odstępuje od ustanawiania wadium .
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ (art.36ust.1 pkt 9,art.85)
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT (art.36 ust.1 pkt 10,art. 82)
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
- Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Każda strona oferty musi być podpisana przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Do oferty należy dołączyć dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informatyzacji o Działalności Gospodarczej RP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument należy dołączyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy.
- Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis:
OFERTA NA: „ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów „.
Nie otwierać przed dniem 10.10.2013
Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować.
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
(art.36 ust. 1pkt 11,art. 82, art.84, art.86)
- Oferty należy składać do dnia 10.10.2013 roku do godz 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów , pokój nr 11Sekretariat ,I piętro ;
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.10.2013 roku o godz. 10.10 w Urzędzie Gminy Garbów pokój nr 12.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY ( art.36 ust.1 pkt 12)
W ofercie należy podać cenę :
1) jednej godziny efektywnej pracy sprzętu tj.:
a) Ładowarki typu FADROMA o poj. łyżki min 3 m3 cena netto oraz brutto
b) Pojazd samochodowy z pługiem bocznym średnim lub ciężkim z napędem na dwie lub więcej osi o ładowności min 12 ton netto oraz brutto;
c) Koparko-Ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o pojemności łyżki poniżej 3 m3 netto oraz brutto;
Ogólna cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie robót wynikające z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami, opłatami i innymi elementami cenotwórczymi. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XIII. OPIS KRYTERIÓW ,KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT (art.36 ust.1,pkt 13,art.87,art. 90,art.91)
W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki określone w SIWZ zostanie dokonana oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena brutto - 100%
Oferent oferujący najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną ilość 100 punktów. Inni oferenci odpowiednio mniej według poniższego wzoru:
Pt=(Tnxl00)/To
gdzie:
Pt - wartość punktowa oferty
Tn – najniższa oferowana cena brutto
To - całkowita cena ocenianej oferty
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ,JAKIE POWINNY BYĆ SPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZWARCIA UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO (art.36 ust.1pkt 14,1,art.92, art. 94, art. 23)
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, wykonawcach których oferty zostały odrzucone , terminie po upływie którego może być zawarta umowa.
- Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty ,jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
- Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta lub nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
- Jeśli wykonawca , którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
- W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ile jest wymagane przepisami prawa.
XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY (art.147-151)
Zamawiający odstępuje od pobrania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ
WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO (art.36, ust 1 pkt. 16)
1.Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec.
2.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności . Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
(art.36ust.1 pkt. 17,art.179-193)
Na podstawie art. 180 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności :
- Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia
- Odrzucenia oferty odwołującego.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje zostaną przesłane faxem lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu , a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
XVIII. INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH i
WARIANTOWYCH (art.36 ust 2 pkt 1 i pkt 4)
1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych : liczba części 3.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
XIX. INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH
(art.36 ust 2 pkt.3, art. 67 ust.1 pkt6)
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .
XX. INFORMACJE DODATKOWE
- W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy
- Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
- W związku z tym, że Zamawiający dopuścił przekazywanie faksem informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień należy wskazać w ofercie aktualny numer faksu , oraz drogą
elektroniczna. Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu i e-mail
Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią
Załącznik Nr 1 Wzór oferty
Załącznik Nr 2 Wzór oświadczenia z art. 22 pzp
Załącznik Nr3 Wzór oświadczenia z art. 24 pzp
Załącznik Nr 4 Informacja dotycząca przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Załącznik Nr 5 Projekt umowy
Specyfikację zatwierdził :
Kierownik Zamawiającego
Załącznik Nr 1
OFERTA |
(pieczęć Wykonawcy) |
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
MY NIŻEJ PODPISANI
Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów” ____________________________________________________________________
działając w imieniu i na rzecz
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(nazwa (firma) dokładny adres Wykonawcy)
- SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- OŚWIADCZAMY, że:
- zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
- nie wnosimy zastrzeżeń do SIWZ
- akceptujemy warunki umowy, określone we wzorze umowy
- znane są nam warunki terenu i jego otoczenia, oraz podpowierzchniowe warunki uzbrojenia terenu;
- uzyskaliśmy niezbędne informacje dotyczące ryzyka trudności oraz o wszelkich innych okolicznościach jakie mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
- spełniamy wymogi postawione w SIWZ i przyjmujemy warunki
w niej zawarte;
- 3. OFERUJEMY wykonanie usługi sprzętem za 1 godz. efektywnej pracy:
- A. ŁADOWARKA Typu FADROMA o poj. łyżki min.3 m3.za cenę:
Cena netto ……………….zł (słownie…………………………………………..zł)
Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) ………………..zł słownie:……………………………………………
- B. POJAZD SAMOCHODOWY Z PŁUGIEM BOCZNYM za cenę :
Cena netto …………….. zł ( słownie …………………………………………. zł )
Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) …………………….. zł słownie; ……………..
- C. KPARKO-ŁADOWARKA o poj. Łyzki poniżej 3 m3 za cenę:
Cena netto …………………. zł ( słownie: ………………………………………….zł Cena brutto ( łącznie z podatkiem Vat) ………………….. zł słownie : ………………………………………………………………………………….
- OŚWIADCZAMY, ŻE powyższa cena brutto zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
- ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ
- AKCEPTUJEMY warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- NINIEJSZE ZAMÓWIENIE ZREALIZUJEMY
sami/przy udziale podwykonawców
___________________________________________________________________
określenie części zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcy
- OŚWIADCZAMY, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:
________________________________________________________________________
(Wypełniają jedynie przedsiębiorcy składający wspólną ofertę - spółki cywilne lub konsorcja)
- OŚWIADCZAMY, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od ____ do ____ - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na adres: _______________________________________________________________________
Fax nr ________________________e-maile ________________
- OFERTĘ niniejszą składamy na _________ stronach.
- ZAŁĄCZNIKAMI do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________
- WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia lub dokumenty na __ stronach:
- _________________________________________________________________________
__________________ dnia __ __ 2013 roku
* niepotrzebne skreślić
_____________________________________
(podpis Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
|
(pieczęć Wykonawcy) |
Załącznik Nr 2
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONYCH W ART.22 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”
Niniejszym, zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące*
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)
.............................., dnia .......-......-2013 r. .................................................
(podpis Wykonawcy/Wykonawców)
OŚWIADCZENIE
|
(pieczęć Wykonawcy) |
Załącznik Nr 3
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
„ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów”
Niniejszym, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Oświadczamy, że*:
Nie znajdujemy się w sytuacji wykluczającej nas z uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w rozumieniu ustawy art. 24 ustawy Pzp.
Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)
.............................., dnia .......-......-2013 r. .................................................
(podpis Wykonawcy/Wykonawców)
Załącznik Nr 4.
OŚWIADCZENIE
Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, w postępowaniu przetargowym
na zadaniu pn. „ Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2013/2014 na terenie Gminy Garbów „.
reprezentując Wykonawcę (nazwa adres) ..........................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................
oświadczam, że:
* w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:
- 1. ………………………………………………….;
- 2. ………………………………………………….;
- 3. ………………………………………………….;
- 4. ………………………………………………….;
- 5. ………………………………………………….;
- 6. ………………………………………………….;
- 7. …………………………………………………..
* nie należymy do grupy kapitałowej.
________________ dnia __ __ 2013 roku
dodano do BIP dnia 25-09-2013 14:05:07