Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

SIWZ z załącznikami nr 1-9

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

 

 

Znak: EKO.7.2014

 

             

 

 PRZETARG NIEOGRANICZONY

 

 

 

na realizację zadania pn.: „Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

 

 

 

 

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW „ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013; Oś Priorytetowa VI. Środowisko i Czysta Energia; Działania 6.2. Energia przyjazna środowisku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Garbów  dn. 18.05.2014 roku

 

 

SPECYFIKAJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U.
    z 2013 r., poz.  907 z późn. zmianami),
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. , poz. 231).
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.  poz. 1692).
  4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskich (Dz. U. z 2013 r., poz. 1735 z późn.zm.)

 

 

  1. I.         NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.

 

Zamawiający: Gmina Garbów

Adres zamawiającego: Garbów 28 , 21-080 Garbów  www.bip.garbow.pl

e-mail: ug@garbow.pl

Telefon 081 5018063 , fax 081 5018070

Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek , godz. 7.30 do 15.30,

 

  1. II.      TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 5 000 000 euro na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907z późn. zm).

Użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej:

-        pojęcie ustawy dotyczy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.),

-        pojęcie SIWZ dotyczy niniejsze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

-        pojęcie OZE dotyczy Odnawialnych Źródeł Energii

-        pojęcie PFU dotyczy Programu Funkcjonalno Użytkowego

-        pojęcie Zamawiający dotyczy Gminy Garbów

 

  1. III.             OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

 

1)      71320000-7  Usługi inżynierskie w zakresie projektowania;

2)      45300000-0  Roboty instalacyjne w budynkach;

3)      45330000-9  Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne;

4)      45310000-3  Roboty instalacji elektrycznych;

5)      09331100-9  Kolektory słoneczne do produkcji ciepła.

6)      45331000-6  Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

7)      45331110-1   Instalowanie kotłów

 

  1. Nazwa nadana zamówieniu  przez Zamawiającego:

         Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych  i budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Garbów realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.

  1. Realizacja zamówienia będzie obejmowała:

1)     Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji solarnych dla 630 budynków prywatnych oraz 4 budynków użyteczności publicznej wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 11/1,

2)     Wykonanie dokumentacji projektowej montażu kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę dla 50 budynków prywatnych oraz 1 budynku użyteczności publicznej  wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 11/1,

3)     Zainstalowanie wg opracowanych projektów instalacji solarnych w 630 budynkach prywatnych oraz w 4 budynkach użyteczności publicznej .

4)     Zainstalowanie wg opracowanych projektów kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w 50 budynkach prywatnych oraz w 1 budynku użyteczności publicznej .

5)     Próby, regulacja instalacji,

6)     Rozruch technologiczny instalacji solarnych.

7)     Rozruch technologiczny  kotłowni.

8)     Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji solarnych i kotłów c.o. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom .

9)     Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym.

10) Wykonanie platformy internetowej.

Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji ( załącznik Nr 11 do SIWZ).

 

  1. Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 Ustawy:

1)      Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 - 3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, „równoważne opisywanym”.

2)      Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w SIWZ. 

 

  1. Wymagane terminy gwarancji:.

1)      Wymagany termin gwarancji wynosi:

-        gwarancja na kolektor słoneczny – minimum 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,

-        gwarancja na kocioł c.o. – minimum 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,

-        gwarancja na zbiornik buforowy i zasobnik c.w.u – min. 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia ,

-        gwarancja na pozostałe roboty , materiały i urządzenia – minimum 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

-        gwarancja na Portal internetowy Projektu – minimum 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;

2)     Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji pozostaje niezależny od częstotliwości dokonywania przez Wykonawcę przeglądów serwisowych .

3)     Przeglądy gwarancyjne są bezpłatne i odbywać się będą , w okresie obowiązywania gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego w miarę potrzeb i na zakończenie okresu gwarancyjnego , nie więcej niż 3 przeglądy.

4)     Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Wykonawcę bezpłatnie i odbywać się będą , w okresie obowiązywania  niniejszej gwarancji z częstotliwością ustaloną przez Wykonawcę , nie rzadziej niż raz na dwa lata oraz w ostatnim roku przed upływem gwarancji,

5)     Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik Nr11/ 3 do PFU.

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

 

     Od  podpisania umowy do 29 maja 2015 roku

 

  1. V.     INFORMACJA O PODWYKONAWCACH

Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien w załączniku Nr 1 i  9 do SIWZ wskazać części zamówienia, które zostaną zrealizowane przy udziale podwykonawcy. Brak oświadczenia Wykonawcy na formularzu ofertowym oznacza jego realizację bez powierzenia jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom

 

  1. VI.  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU      DOKONYWANIA OCENY  SPEŁNIANIA TYCH WARUKÓW.

 

  1. 1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1  ustawy warunki dotyczące:

 

       1) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

            Zamawiający nie określa  sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

 

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia:

 

 

Uznaje się , że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia, jeśli udokumentuje, że w okresie 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykaże, że wykonał jedną  robotę budowlaną (dotyczy robót budowlanych w ramach jednego zadania tj. zamówienia, kontraktu, umowy) polegającą na wykonaniu instalacji zestawów solarnych na łączną kwotę minimum 2 000 000,00 złotych słownie : dwa miliony złotych oraz jedną robotę budowlaną polegającą na instalowaniu pieców na biomasę na łączną kwotę minimum 200 000,00 złotych. słownie: dwieście tysięcy złotych.

 

               

3) dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia:

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu zamówienia   będzie uczestniczyć:

   3.1. co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnymi;

   3.2. co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                       i elektroenergetycznych lub równoważnymi;

   3.3. co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do projektowania w branży  konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnymi;

   3.4. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami     budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń      cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnymi;

   3.5. co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia do kierowania robotami                 budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń                 elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnymi;

   3.6. co najmniej 1 osobę  posiadająca uprawnienia do kierowania budowlami                          w branży konstrukcyjno- budowlanej lub równoważnymi.

 

Za ważne uznaje się uprawnienia uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), a także  uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – wydane  przez te państwa, na podstawie art. 1 ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63,

.

 

4.) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:

4.1  posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 1.200.000. PLN słownie : jeden milion dwieście tysięcy oraz posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN ( słownie: pięćset tysięcy złotych ).                                   

                         

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

 

  1. 2.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie istnieją przesłanki do wykluczenia.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z przepisem  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

  1. VII.      WYKAZ OŚWIADCZEŃ  I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ         WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW         UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
  2. 1.           W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu  zamawiający żąda dokumentów:   

1)      wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem         terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym          okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz           załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te          zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie          z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

Dowodami, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 są: poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z    uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać    poświadczenia; Wykonawca zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania    poświadczenia.

1)      W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, określonym w pkt. 1 ppkt. 1, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.

2)      W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz  lub dowody, o których mowa w pkt. 1          ppkt 1 i w pkt 2 budzą wątpliwości  zmawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego         dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane         nienależycie, Zamawiający może  zwrócić się  bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

 

  1. 2.    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami

      na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych

      do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

     oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wg wzoru załącznik nr 6)

 

  1. 3.    Oświadczenie  że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

       posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych

       w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (wg wzoru załącznik

       nr 7).

  1. 4.    Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej

     potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych lub  zdolność

     kredytową wykonawcy , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed

     upływem terminu składania ofert;

  1. 5.    Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,

     że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej

    w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

     Pod pojęciem „opłacona polisa” uznaje się polisę ubezpieczenia, z której treści

     wynika (potwierdzenie zapłaty na polisie) że została opłacona w całości lub

     rozłożona na raty, a składka/i zostały opłacone, w przeciwnym wypadku należy

     dołączyć dowód opłaty polisy, aby mogła być uznana jako opłacona .

Uwaga:

  1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych przedmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  2. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy  przedłożyć wraz z ofertą.
  3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  4. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

 

   

  1. 6.        W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda:        

1)   oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;

2)   aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  1. 7.      Dokumenty wymagane od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce            zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

1)      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2)      Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w  kraju, w którym Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie ppkt. 2 i ppkt. 3 stosuje się odpowiednio.

3)      W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę                     mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej                    Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio                     kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę                     lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji                    dotyczących przedłożonego dokumentu.

  1. 8.      W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, należy przedłożyć

1)   informację Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik Nr 4)

  1. 9.      W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym  przez zamawiającego, zamawiający żąda:

1)   Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.

a)      aktualne zaświadczenie / certyfikat zgodności wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzające zgodność oferowanego kolektora  słonecznego z normami i parametrami podanymi w Programie funkcjonalno – użytkowym wraz ze sprawozdaniem z badań wydane przez niezależną jednostkę badawczą w języku polskim lub w tłumaczeniu przez tłumacza przysięgłego

lub

b)      aktualny europejski certyfikat na znak „SOLAR KEYMARK” nadany przez  jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność oferowanego kolektora słonecznego z normami i parametrami w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze sprawozdaniem z badań  wydane przez niezależną akredytowaną jednostkę  badawczą w języku polskim lub w tłumaczeniu przez tłumacza przysięgłego

2)   Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim  Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

  1. 10.  Wymagania dla składanych dokumentów.

Oświadczenia i pozostałe dokumenty należy składać  w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę.

1)      Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu  osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym.  W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem               elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

2)      Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości , Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

3)      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język              polski.

4)      W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

 

  1. VIII.   INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ   ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO  POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

 

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
  2. Adres do korespondencji:  Urząd Gminy Garbów , Garbów 28 ,21-080 Garbów ;
  3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faxem (81 50-18-070) lub drogą elektroniczną (e-maile: ug@garbow.pl Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że pismo wysłane przez Zamawiającego na adres podany do korespondencji przez Wykonawcę  zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
  4. SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Garbów ,  

      Garbów 28 , 21 – 080 Garbów godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać

      drogą  elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: ug@garbow.pl .

  1. Osobami  upoważnionymi  do porozumiewania się z wykonawcami są : Małgorzata Sanaluta tel. 81 50 18 063, Marta Głowacka , Ewa Stasiak  telefon – 81 5018064 .

                                                

  1. IX.         WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.

  Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000 zł słownie : sto tysięcy złotych .

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach:

  1. Pieniądzu
  2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
    1. Gwarancjach ubezpieczeniowych
    2. Gwarancjach bankowych
  3. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy
    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r.Nr 42,poz.275 z późn. zmianami)

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Garbów  w Banku Spółdzielczym w Niemcach oddział Garbów nr konta  98 8702 1024 2000 0046 2000 0020.

W  przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi się znaleźć na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie zamawiającemu przyznanie sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie.  Z treści gwarancji musi wynikać również zobowiązanie gwaranta do wypłaty kwoty wadium  na zasadach określonych w ustawie PZP. 

Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć jako odrębny dokument (nie spięty trwale z pozostałymi dokumentami i nie numerowany).

 

  1. X.            TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

 

      Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert

 

  1. XI.             OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT.
    1. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ

     ( formularz ofertowy) w formie oryginału , może złożyć tylko jedną ofertę.

  1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
  4. Każda strona oferty powinna być  podpisana  przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
  6. Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Wewnętrzna koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy.
  7. Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis:

 

Oferta na  „EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW”

wykonanie instalacji solarnych  oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania

Nie otwierać przed dniem  06.06.2014 r. godz. 10.10.

 

  1. Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować.

           

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

 

  1. Oferty należy składać do dnia 06.06.2014 r. godz. 10.00  w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów  , pokój nr 11 sekretariat , I piętro,

2.Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.06.2014 r. o godz. 10.10  w  Urzędzie  Gminy Garbów pokój Nr 12

 

  1. XII.          OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.

 

Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto za cały przedmiot zamówienia oraz w rozbiciu na poszczególne zestawy solarne , piece, za wykonanie dokumentacji projektowej dla wszystkich instalacji oraz platformy internetowej  .

Cena brutto (wartość brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

W cenie brutto należy uwzględnić wartość końcową którą, Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami, opłatami i innymi elementami cenotwórczymi. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. XIII.       OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH  KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 Kryterium wyboru oferty jest cena.

W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki określone w SIWZ zostanie dokonana ocena ofert na podstawie następujących kryteriów:

Cena brutto - 100%

Wykonawca oferujący najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną ilość 100 punktów. Inni Wykonawcy odpowiednio mniej według poniższego wzoru:

Pt = (Tn x l00)/To

gdzie:

Pt - wartość punktowa oferty

Tn – najniższa oferowana cena brutto

To - całkowita cena ocenianej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

  1. XIV.        INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ         DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY          W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
    1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania , wykonawcach których oferty zostały odrzucone , terminie  po upływie którego może być zawarta umowa.
    2. Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane  faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
    3. Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta lub nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
    4. Jeśli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać  ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
    5. Przed dniem zawarcia umowy wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
    6. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
    7. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

 

           

  1. XV.           WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.

 

  1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady ustalona na  30% wysokości zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  2. Zabezpieczenie może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej  lub w kilku następujących formach:

1)     Pieniądzu

2)     Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym

3)     Gwarancjach ubezpieczeniowych

4)     Gwarancjach bankowych

5)     Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

  1. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej.
  2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Garbów w banku Spółdzielczym w Niemcach oddział w Garbowie  nr konta  98 8702 1024 2000 0046 2000 0020 .
  3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  4. W przypadku zabezpieczenia złożonego w gwarancjach bankowych/ubezpieczeniowych z dokumentu gwarancji winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny,  bezwarunkowy i na pierwsze żądanie.   Dodatkowe warunki zawarte w umowie są niedopuszczalne.  

.                      

  1. XVI.        ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

 

  1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji.

 

  1. XVII.     POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH.

 

Na podstawie art. 180ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy  przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności :

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. Wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia
  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

  Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby  w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje  zostaną przesłane  faxem lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.

Odwołanie wobec treści ogłoszenie o zamówieniu ,a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych  lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

 

  1. XVIII.  INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

  1. XIX.        INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

  1. XX.           INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH,  

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt6.

.

 

  1. XXI.        ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY   RAMOWEJ

 

  1. XXII.     ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  AUKCJI  ELEKTRONICZNEJ.

 

  1. XXIII.    ZAMAWIAJĄCY NIE UDZIELI ZALICZKI NA POCZET WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

 

  1. XXIV.  UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W OPARCIU O PRZEPIS ART. 93 ust. 1a

           ustawy.

 

Zamawiający unieważni postępowanie  udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane.

 

                                                                                                                                                                                 

  1. XXV.     INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z  późn. zm.),
  2. W związku z tym, że Zamawiający dopuścił przekazywanie  faksem informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień  należy wskazać w ofercie aktualny numer faksu lub drogą elektroniczna.  Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu lub e-mail

 

 

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią:

 

  1. Załącznik Nr 1 – Wzór oferty
  2. Załącznik Nr 2 – Wzór oświadczenia z art.22 Pzp.
  3. Załącznik Nr 3 – Wzór oświadczenia z art. 24 Pzp.
  4. Załącznik Nr 4 – Informacja wykonawcy
  5. Załącznik Nr 5 – Wykaz wykonanych robót
  6. Załącznik Nr 6 – Wykaz osób
  7. Załącznik Nr 7 – Oświadczenie nt. posiadanych uprawnień,
  8.  Załącznik Nr 8  - Zobowiązanie
  9.  Załącznik Nr 9 – Propozycje zlecania robót podwykonawcom
  10.  Załącznik Nr 10 -  Projekt umowy
  11. Załącznik Nr 11 – Program funkcjonalno użytkowy zał.1-3
  12. Załącznik do PFU nr 11/1  - Wykaz instalacji solarnych i pieców
  13. Załącznik do PFU nr 11/2 – Wykaz budynków użyteczności publicznej,
  14. Załącznik do PFU nr  11/3-   Wzór karty gwarancyjnej.

 

                                                                                      Specyfikacje zatwierdził

                                                                                       Kierownik Zamawiającego

 

 

 

 

 

Załącznik  Nr 1 do SIWZ                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane dotyczące zadania pod nazwą:

„Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 

 

           

MY NIŻEJ PODPISANI

_________________________________________________________________________

działając w imieniu i na rzecz

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 (nazwa (firma) dokładny adres Wykonawcy)

  1. SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2. OŚWIADCZAMY, że:
  • zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • spełniamy wymogi postawione w SIWZ i przyjmujemy warunki
    w niej zawarte;
  1. OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

           

Cena ryczałtowa brutto za cały przedmiot zamówienia   ……………….zł (słownie ……………………………………),

 

w tym cena ryczałtowa brutto za:

1). 1 instalację solarną przy 2 absorberach: ……………………zł. (słownie: ……………….…..

……………………………………………………………..……………………………….……);

2). 1 instalację solarną przy 3 absorberach: …………………… zł. (słownie: …………….…..

……………………………………………………………..……………………………….……);

3).  1 instalację solarną przy 4 absorberach: ……………………. zł. (słownie…………………………………………………..……………………………….……);

4). 1 instalację solarną przy 5 absorberach: ……………………zł.                                      (słownie: ……..……….…………………………………………...……………………………);

5). 4 instalacje  solarne zamontowane na budynkach użyteczności publicznej będących własnością Gminy Garbów: ……………..…….. zł. (słownie: …………………………….……);

6). wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu kolektorów słonecznych: …................... zł.  (słownie: ………………………………………………..……………………………….……);

7). 1 instalację pieca c.o. na biomasę  o mocy 25 kW: ……………………….zł.

 (słownie: ……………………….……..…………………..……………………………….……);

8). 1 instalację pieca c.o. na biomasę o mocy 30 kW: …………………… zł. (słownie: …….……………………………………………..……………………………….……);

9). 1 instalację pieca c.o. na biomasę o mocy 35 kW: …………………… zł. (słownie: …….……………………………………………..……………………………….……);

10). 1 instalację pieca c.o. na biomasę w budynku użyteczności publicznej będącym własnością Gminy Garbów: …………………… zł. (słownie: ……………………………….……);

11). wykonanie dokumentacji na montaż pieców na biomasę: ….......................zł                                  (słownie: ……  ………………….……);

12) Wykonanie specjalnego portalu internetowego Projektu  …………………… zł ( słownie: ………………………………………………………….).

Stawka podatku VAT:

  • dla instalacji określonych w ppkt. 1, 2, 3 , 4  - ..……%;
  • dla instalacji określonych w ppkt. 5 - ………%;
  • dla dokumentacji projektowej określonej w ppkt. 6  - ……. %
  • dla instalacji określonych w ppkt. 7,8,9 -……………%;
  • dla instalacji określonej w ppkt. 10 -……………%;
  • dla dokumentacji projektowej określonej w ppkt. 11 - ……. %

dla portalu internetowego Projektu  określonej   w pakt.12 ……….%

  1. OŚWIADCZAMY, ŻE powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.
  2. ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ
  3. AKCEPTUJEMY warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  4. UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

 

 

  1. NINIEJSZE ZAMÓWIENIE ZREALIZUJEMY 
     
    sami/przy udziale podwykonawców

       ___________________________________________________________________

       (wskazać jaka część zamówienia zostanie przekazana podwykonawcom)

 

  1. OŚWIADCZAMY, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:

       ________________________________________________________________________

          (Wypełniają jedynie przedsiębiorcy składający wspólną ofertę - spółki cywilne lub konsorcja)

 

  1. OŚWIADCZAMY, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od ____ do ____ - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

  1. WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na adres:    _______________________________________________________________________

 

Fax nr ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_______________________e-mail __________________________

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na _________ stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKAMI do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są: __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia lub dokumenty na __ stronach

- _________________________________________________________________________

- _________________________________________________________________________

- _________________________________________________________________________

 __________________ dnia __ __ 2014 roku

            * niepotrzebne skreślić

_____________________________________

                (podpis Wykonawcy)


                                                                                          Załącznik Nr 2

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONYCH W ART.22 ust 1 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie :

Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

 

Niniejszym,  zgodnie z  art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące*

 

 

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają  obowiązek ich posiadania.

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do     wykonania zamówienia

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

 

.............................., dnia .......-......-2014 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)


  Załącznik Nr 3

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie

 

Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 

Niniejszym,  zgodnie z  art.24 ust. 1   Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że*:

 

Nie znajdujemy się w sytuacji wykluczającej nas z uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w rozumieniu ustawy art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

.............................., dnia .......-......-2014 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                             Załącznik Nr 4

                                                                                                                          

 

 

 

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie :

 

 

 

Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

 

 

 

NALEŻĘ  /  NIE NALEŻĘ* do grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907).

 

                               

.............................., dnia .......-......-2014 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

*  niepotrzebne skreślić

 

UWAGA!

W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA NALEŻY DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, WRAZ Z INFORMACJĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ LISTĘ PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ.

 

 

                                                   Załącznik Nr5
                                              

                                                Składając ofertę w przetargu nieograniczonym na zadanie :

Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 

Przedkładamy wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie

 

Miejsce wykonania

Rodzaj robót

 

Wartość robót

brutto (zł)

Data wykonania

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

________________ dnia __ __ 2014 r.       ____________________________________

                         (podpis Wykonawcy/ Wykonawców)                                                          

 

 

 

 

 

 

Nazwa  Wykonawcy                                                                                                Załącznik nr  6

Siedziba Wykonawcy                                                                                        

 

 

 

 

Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu

 

 

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na  wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 

 na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego przez Zamawiającego  w SIWZ , oświadczam/my , że zamówienie zostanie zrealizowane z udziałem następujących osób:

 

 

 

Nr

 

 

Imię i Nazwisko

 

Stanowisko

 

Wykształcenie

Doświadczenie w latach na stanowisku kierownika budowy

Informacja o podstawie do dysponowania osobą

 

Rodzaj uprawnień budowlanych , nr uprawnień , rok nadania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

......................................

Pieczęć/Nazwa Wykonawcy

                                                                                                                                 Załącznik Nr 7

 

 

Oświadczenie nt. posiadanych uprawnień

 

 

            Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, w postępowaniu przetargowym na   wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n :Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

" „

 oświadczam/my, że  osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.


 

Załącznik Nr 8

 

 

 

O UDZIELENIU NIEODWOŁALNEGO, BEZWARUNKOWEGO  I NA PIERWSZE ŻĄDANIE  ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie :

Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 

 

 

  1. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zobowiązujemy się do:

 

1)     wniesienia bezwarunkowej i nieodwołanej gwarancji należytego wykonania robót obowiązującej od dnia podpisania umowy do dnia końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte ich wykonanie oraz co najmniej przez następne 30 dni od dnia końcowego odbioru robót, a 30 % pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi od dnia końcowego odbioru robót do dnia upływu okresu rękojmi oraz co najmniej przez następne 15 dni.

2)     wyrażenia zgody na Wasz pierwszy pisemny wniosek stwierdzający że Wykonawca nie wykonał zamówienia lub wykonał je nienależycie, bez zwłoki i sporów, żądania od Naszego ubezpieczyciela lub potrącenia z wniesionego w pieniądzu zabezpieczenia jakiejkolwiek sumy w granicach wniesionego zabezpieczenia

 

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2014 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa  Wykonawcy                                                                                             Załącznik nr  9

Siedziba Wykonawcy                                                                                        

 

 

 

 

 

 

Propozycje zlecenia robót  podwykonawcom

 

 

Składając ofertę do przetargu nieograniczonego  na wykonanie robót budowlanych na zadaniup.n :   " Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach  użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów , w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

 informujemy, że  zamierzamy  powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia:

 

 

 

Roboty, które mają zostać podzlecone

 

Wartość robót podzleconych w % ceny oferty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Całkowity %  udział robót, które mają być zlecone podwykonawcom

 

 

 

                                                                                                                                                                    

 

 

 

                              

 

Upełnomocniony (ieni) przedstawiciel(e)

                                                                                                                                                                                              Wykonawcy

 

 

...................................................

                                                                                                                                                                                                     (podpis i pieczęć)

 

 

 

 

Data ...........................................



 

 

 

Plik źródłowy
pdf pobrano: 61 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Głowacka Marta
dodano do BIP dnia 22-05-2014 12:53:17