Załącznik nr 11/3 do PFU - wzór Karty Gwarancyjnej
powrót do listy przetargówZałącznik
Załącznik nr 2 do PFU
KARTA GWARANCJI JAKOŚCI
dotyczy: Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. w ramach projektu pn: „EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW”, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zapisami SIWZ i ofertą Wykonawcy, w ramach Umowy
nr ………………… z dnia …………………… 20… roku
Gwarantem jest:
…………………………………………………………………………………………….., będący Wykonawcą Umowy Nr ……………………z dnia …………….. 20….. roku, zwanym dalej Gwarantem.
Uprawnionym z tytułu gwarancji jest
Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów zwana dalej Zamawiającym.
- I. Przedmiot i termin gwarancji
- Niniejsza gwarancja obejmuje całość prac wykonanych w ramach przedmiotu Umowy
nr ………………… z dnia …………………… 20… roku pn: „wykonanie instalacji solarnych
w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. w ramach projektu
pn: EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW”, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zapisami SIWZ i ofertą Wykonawcy w ramach umowy nr ……………………………
z dnia………………….20…r. - Gwarant odpowiada wobec Zamawiającego z tytułu niniejszej Karty Gwarancyjnej za cały przedmiot Umowy, w tym także za części realizowane przez podwykonawców. Gwarant jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za realizację wszystkich zobowiązań, o których mowa
w punkcie 3. - Termin gwarancji wynosi:
- Niniejsza gwarancja obejmuje całość prac wykonanych w ramach przedmiotu Umowy
- gwarancja na kolektor słoneczny – min. 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
- gwarancja na kocioł c.o. - min. 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
- gwarancja na zbiornik buforowy i zasobnik c.w.u. – min. 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
- gwarancja na pozostałe roboty, materiały i urządzenia – min 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
- Okres udzielonej przez Gwaranta gwarancji pozostaje niezależny od częstotliwości dokonywania przez Gwaranta przeglądów serwisowych, o których mowa w punkcie IV.
- Ilekroć w niniejszej Karcie Gwarancyjnej jest mowa o wadzie należy przez to rozumieć wadę fizyczną.
- II. Obowiązki i uprawnienia stron
- Ilekroć w dalszych postanowieniach jest mowa o „usunięciu wady" należy przez to rozumieć również wymianę rzeczy wchodzącej w zakres przedmiotu Umowy na wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady w przedmiocie Zamówienia Zamawiający jest uprawniony do:
a) żądania usunięcia wady przedmiotu Zamówienia, a w przypadku gdy dana rzecz wchodząca w zakres przedmiotu Zamówienia była już dwukrotnie naprawiana - do żądania wymiany tej rzeczy na nową, wolną od wad,
b) żądania od Gwaranta odszkodowania (obejmującego zarówno poniesione straty, jak
i utracone korzyści) jakiej doznał Zamawiający lub osoby trzecie na skutek wystąpienia wad,
c) żądania od Gwaranta zapłaty kary umownej za nieterminowe usunięcie wad
w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto określonego w Umowie za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wskazanego w punkcie V.1.b,
d) zlecenia usunięcia wady przedmiotu stronie trzeciej na koszt i ryzyko Gwaranta
w przypadku nie usunięcia przez Gwaranta wady w terminie wskazanym w punkcie V.1.b,
- W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady w przedmiocie Zamówienia Gwarant jest zobowiązany do:
a) usunięcia wady w terminie, o którym mowa w punkcie V.1.b,
b) dostarczenia rzeczy wolnej od wad na swój koszt do miejsca, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady,
c) zapłaty odszkodowania, o którym mowa w punkcie II.2.b,
d) zapłaty kary umownej, o której mowa w punkcie II.2.c.
- III. Przeglądy gwarancyjne
- Komisyjne przeglądy gwarancyjne są bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego w połowie i na koniec okresu gwarancyjnego nie więcej niż 3 przeglądy.
- Datę, godzinę i miejsce dokonania przeglądu gwarancyjnego wyznacza Zamawiający, zawiadamiając o nim Gwaranta i Inspektora Nadzoru na piśmie, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
- W skład komisji przeglądowej będą wchodziły osoby wyznaczone przez Zamawiającego, osoby wyznaczone przez Gwaranta oraz Inspektor Nadzoru.
- Jeżeli Gwarant został prawidłowo zawiadomiony o terminie i miejscu dokonania przeglądu gwarancyjnego, niestawienie się jego przedstawicieli nie będzie wywoływało żadnych ujemnych skutków dla ważności i skuteczności ustaleń dokonanych przez komisję przeglądową.
- Z każdego przeglądu gwarancyjnego sporządzany będzie szczegółowy Protokół Przeglądu Gwarancyjnego, w co najmniej dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Gwaranta. W przypadku nieobecności przedstawicieli Gwaranta, Zamawiający niezwłocznie przesyła Gwarantowi jeden egzemplarz Protokołu Przeglądu.
- IV. Przeglądy serwisowe
- Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Gwaranta bezpłatnie i odbywać się będą,
w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustaloną przez Gwaranta. - Datę, godzinę i miejsce dokonania przeglądu serwisowego wyznacza Gwarant, zawiadamiając o nim Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i użytkownika instalacji solarnej lub kotła na biomasę, telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
- Nie dokonywanie przez Gwaranta przeglądu serwisowego nie będzie wywoływało żadnych ujemnych skutków dla zakresu uprawnień Zamawiającego z tytułu udzielonej przez Gwaranta
i okresu udzielonej gwarancji. - Czynności serwisowe Gwaranta obejmują min.: sprawdzenie szczelności połączeń, sprawdzenie poprawności działania urządzeń zabezpieczających, sprawdzenie ciśnienia
i właściwości glikolu, usunięcie stwierdzonych usterek.
- V. Czas usuwania wad
- Gwarant zobowiązany jest podjąć działania zmierzające do usunięcia ujawnionej wady według niżej przedstawionych wymagań czasowych:
a) czas reakcji/przyjazdu serwisu –do 24 godzin od zgłoszenia wady,
b) czas usunięcia wady– w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wadach, usterkach lub szkodzie, ale nie później niż do 7 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
- Usunięcie wad uważa się za skuteczne z chwilą podpisania przez użytkownika instalacji solarnej protokołu z usuwania wad i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
- VI. Sposób komunikowania się Gwaranta z Zamawiającym
- O każdej wadzie Zamawiający powiadamia telefonicznie na numer …………….. przedstawiciela Gwaranta, a następnie potwierdza zgłoszenie faksem na numer ………………………
- Przedstawiciel Gwaranta jest zobowiązany potwierdzić niezwłocznie przyjęcie zgłoszenia telefonicznie na numer ……………. i e-mailem na adres …………………….. lub faksem
na numer ……………………. - Za skuteczne uznaje się powiadomienie Gwaranta o wadzie nawet, jeżeli kontakt telefoniczny nie dojdzie do skutku, a Zamawiający wyśle powiadomienie faksem na numer wskazany
w punkcie VI.1 i nie otrzyma potwierdzenia, o którym mowa w pkt 2. - Zgłoszenie o wadzie powinno zawierać następujące informacje: datę zgłoszenia, imię
i nazwisko, adres i numer telefonu użytkownika instalacji, opis usterki, informacje
o poinformowaniu użytkownika o kosztach bezpodstawnego zgłoszenia usterki. - Niezwłocznie po usunięciu wady i potwierdzeniu tego faktu przez użytkownika instalacji solarnej, Gwarant przekazuje Zamawiającemu informacje o sposobie i terminie usunięcia usterki, telefonicznie na numer ………………..i e-mailem na adres ……………… lub faksem na numer ………………..
- Wykaz osób upoważnionych do kontaktów w sprawach realizacji postanowień wynikających
z niniejszej Karty Gwarancyjnej:
a) Ze strony Gwaranta:
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
b) Ze strony Zamawiającego:
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
- Do prowadzenia serwisu i usuwania wad Gwarant wyznacza :
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………
- O zmianach danych, o których mowa w punktach VI.1, VI.2, VI.4, VI.5, VI.6, VI.7 strony obowiązane są informować się niezwłocznie,
- W przypadku braku poinformowania którejkolwiek ze Stron o zmianie danych wskazanych
w punktach VI.1, VI.2, VI.4, VI.5, VI.6, VI.7 korespondencję wysłaną pod ostatnio znany adres uważa się za skutecznie doręczoną.
- VII. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą Kartą Gwarancyjną zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Niezależnie od uprawnień wynikających z niniejszej Karty Gwarancyjnej Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
- Niniejsza karta stanowi uszczegółowienie postanowień umowy nr …………. z dnia ………….20…..r. w zakresie gwarancji.
- Wszelkie zmiany niniejszej Karty Gwarancyjnej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Podpis/y Zamawiającego Podpis/y Gwaranta
……………………………… ………………………….
dodano do BIP dnia 22-05-2014 14:15:31