Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Załącznik nr 11/3 do PFU - wzór Karty Gwarancyjnej

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

Załącznik nr 2 do PFU

 

KARTA GWARANCJI JAKOŚCI

 

dotyczy: Wykonanie instalacji solarnych oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. w ramach  projektu pn: „EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW”, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zapisami SIWZ i ofertą Wykonawcy, w ramach Umowy
nr ………………… z dnia …………………… 20… roku

Gwarantem jest:

…………………………………………………………………………………………….., będący Wykonawcą Umowy Nr ……………………z dnia …………….. 20….. roku, zwanym dalej Gwarantem.

 

Uprawnionym z tytułu gwarancji jest

Gmina Garbów, Garbów 28, 21-080 Garbów  zwana dalej  Zamawiającym.

 

  1.         I.            Przedmiot i termin gwarancji
    1. Niniejsza gwarancja obejmuje całość prac wykonanych w ramach przedmiotu Umowy
      nr ………………… z dnia …………………… 20… roku pn: „wykonanie instalacji solarnych
      w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Garbów, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. w ramach  projektu
      pn: EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW”, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zapisami SIWZ i ofertą Wykonawcy w ramach umowy nr ……………………………
      z dnia………………….20…r.
    2. Gwarant odpowiada wobec Zamawiającego z tytułu niniejszej Karty Gwarancyjnej za cały przedmiot Umowy, w tym także za części realizowane przez podwykonawców. Gwarant jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za realizację wszystkich zobowiązań, o których mowa
      w punkcie 3.
    3. Termin gwarancji wynosi:
  •  gwarancja na kolektor słoneczny – min. 10  lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  •  gwarancja na kocioł c.o. - min. 6  lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  •  gwarancja na zbiornik buforowy i zasobnik c.w.u. – min. 6  lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  •  gwarancja na pozostałe roboty, materiały i urządzenia – min 6 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  1. Okres udzielonej przez Gwaranta gwarancji pozostaje niezależny od  częstotliwości dokonywania przez Gwaranta przeglądów serwisowych, o których mowa w punkcie IV.
  2. Ilekroć w niniejszej Karcie Gwarancyjnej jest mowa o wadzie należy przez to rozumieć wadę fizyczną.

 

  1.       II.            Obowiązki i uprawnienia stron
  2. Ilekroć w dalszych postanowieniach jest mowa o „usunięciu wady" należy przez to rozumieć również wymianę rzeczy wchodzącej w zakres przedmiotu Umowy na wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady w przedmiocie Zamówienia Zamawiający jest uprawniony do:

a)     żądania usunięcia wady przedmiotu Zamówienia, a w przypadku gdy dana rzecz wchodząca w zakres przedmiotu Zamówienia była już dwukrotnie naprawiana - do żądania wymiany tej rzeczy na nową, wolną od wad,

b)     żądania od Gwaranta odszkodowania (obejmującego zarówno poniesione straty, jak
i utracone korzyści) jakiej doznał Zamawiający lub osoby trzecie na skutek wystąpienia wad,

c)     żądania od Gwaranta zapłaty kary umownej za nieterminowe usunięcie wad
w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto określonego w Umowie za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wskazanego w punkcie V.1.b,

d)     zlecenia usunięcia wady przedmiotu stronie trzeciej na koszt i ryzyko Gwaranta
w przypadku nie usunięcia przez Gwaranta wady w terminie wskazanym w punkcie V.1.b,

  1. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady w przedmiocie Zamówienia Gwarant jest zobowiązany do:

a)     usunięcia wady w terminie, o którym mowa w punkcie V.1.b,

b)     dostarczenia rzeczy wolnej od wad na swój koszt do miejsca, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady,

c)     zapłaty odszkodowania, o którym mowa w punkcie II.2.b,

d)     zapłaty kary umownej, o której mowa w punkcie II.2.c.

 

  1.     III.            Przeglądy gwarancyjne
  2. Komisyjne przeglądy gwarancyjne  są bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji na pisemne wezwanie Zamawiającego w połowie i na koniec okresu gwarancyjnego nie więcej niż 3 przeglądy.
  3. Datę, godzinę i miejsce dokonania przeglądu gwarancyjnego wyznacza Zamawiający, zawiadamiając o nim Gwaranta i Inspektora Nadzoru na piśmie, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
  4. W skład komisji przeglądowej będą wchodziły osoby wyznaczone przez Zamawiającego, osoby wyznaczone przez Gwaranta oraz Inspektor Nadzoru.
  5. Jeżeli Gwarant został prawidłowo zawiadomiony o terminie i miejscu dokonania przeglądu gwarancyjnego, niestawienie się jego przedstawicieli nie będzie wywoływało żadnych ujemnych skutków dla ważności i skuteczności ustaleń dokonanych przez komisję przeglądową.
  6. Z każdego przeglądu gwarancyjnego sporządzany będzie szczegółowy Protokół Przeglądu Gwarancyjnego, w co najmniej dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Gwaranta. W przypadku nieobecności przedstawicieli Gwaranta, Zamawiający niezwłocznie przesyła Gwarantowi jeden egzemplarz Protokołu Przeglądu.

 

  1.     IV.            Przeglądy serwisowe
  2. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Gwaranta bezpłatnie i odbywać się będą,
    w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustaloną przez Gwaranta.
  3. Datę, godzinę i miejsce dokonania przeglądu serwisowego wyznacza Gwarant, zawiadamiając o nim Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i użytkownika instalacji solarnej lub kotła na biomasę, telefonicznie, drogą elektroniczną lub pisemnie, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
  4. Nie dokonywanie przez Gwaranta przeglądu serwisowego nie będzie wywoływało żadnych ujemnych skutków dla zakresu uprawnień Zamawiającego z tytułu udzielonej przez Gwaranta
    i okresu udzielonej gwarancji.
  5. Czynności serwisowe Gwaranta obejmują min.: sprawdzenie szczelności połączeń, sprawdzenie poprawności działania urządzeń zabezpieczających, sprawdzenie ciśnienia
    i właściwości glikolu, usunięcie stwierdzonych usterek.

 

  1.       V.            Czas usuwania wad
  2. Gwarant zobowiązany jest podjąć działania zmierzające do usunięcia ujawnionej wady według niżej przedstawionych wymagań czasowych:

a)     czas reakcji/przyjazdu serwisu –do 24 godzin od zgłoszenia wady,

b)     czas usunięcia wady– w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wadach, usterkach lub szkodzie, ale nie później niż do 7 dni od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego.

  1. Usunięcie wad uważa się za skuteczne z chwilą podpisania przez użytkownika instalacji solarnej protokołu z usuwania wad i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.

 

  1.     VI.            Sposób komunikowania się Gwaranta z Zamawiającym
  2. O każdej wadzie Zamawiający powiadamia telefonicznie na numer …………….. przedstawiciela Gwaranta, a następnie potwierdza zgłoszenie faksem na numer ………………………
  3. Przedstawiciel Gwaranta jest zobowiązany potwierdzić niezwłocznie przyjęcie zgłoszenia telefonicznie na numer ……………. i e-mailem na adres …………………….. lub faksem
    na numer …………………….
  4. Za skuteczne uznaje się powiadomienie Gwaranta o wadzie nawet, jeżeli kontakt telefoniczny nie dojdzie do skutku, a Zamawiający wyśle powiadomienie faksem na numer wskazany
    w punkcie VI.1 i nie otrzyma potwierdzenia, o którym mowa w pkt 2.
  5. Zgłoszenie o wadzie powinno zawierać następujące informacje: datę zgłoszenia, imię
    i nazwisko, adres i numer telefonu użytkownika instalacji, opis usterki, informacje
    o poinformowaniu użytkownika o kosztach bezpodstawnego zgłoszenia usterki.
  6. Niezwłocznie po usunięciu wady i potwierdzeniu tego faktu przez użytkownika instalacji solarnej, Gwarant przekazuje Zamawiającemu informacje o sposobie i terminie usunięcia usterki, telefonicznie na numer ………………..i e-mailem na adres ……………… lub faksem na numer ………………..
  7. Wykaz osób upoważnionych do kontaktów w sprawach realizacji postanowień wynikających
    z niniejszej Karty Gwarancyjnej:

a)     Ze strony Gwaranta:

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

b)     Ze strony Zamawiającego:

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

 

 

  1. Do prowadzenia serwisu i usuwania wad Gwarant  wyznacza :

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

…………………adres ……………. tel ………, fax………………….. e-mail ……………

  1. O zmianach danych, o których mowa w punktach VI.1, VI.2, VI.4, VI.5, VI.6, VI.7 strony obowiązane są informować się niezwłocznie,
  2. W przypadku braku poinformowania którejkolwiek ze Stron o zmianie danych wskazanych
    w punktach VI.1, VI.2, VI.4, VI.5, VI.6, VI.7 korespondencję wysłaną pod ostatnio znany adres uważa się za skutecznie doręczoną.

 

  1.   VII.            Postanowienia końcowe
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Kartą Gwarancyjną zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
  3. Niezależnie od uprawnień wynikających z niniejszej Karty Gwarancyjnej Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady.
  4. Niniejsza karta stanowi uszczegółowienie postanowień umowy nr …………. z dnia ………….20…..r. w zakresie gwarancji.
  5. Wszelkie zmiany niniejszej Karty Gwarancyjnej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

 

Podpis/y Zamawiającego                                                                                Podpis/y Gwaranta

 

………………………………                                                                         ………………………….

 

Plik źródłowy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Głowacka Marta
dodano do BIP dnia 22-05-2014 14:15:31