Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

SIWZ z załącznikami od nr 1 do nr 6

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść

 

BOISKO.BOG.1.2016                                                                   Garbów  12 .01.2016

                                                                                       

 

 

 

                        SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
    z 2013 r.  , poz.  907 z późn. zmianami),
    1. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. , poz. 231).
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r.  poz. 1692).
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskich (Dz. U. z 2013 r. , poz. 1735)

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:  Roboty budowlane

 

” Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym

   w miejscowości Bogucin”.   

                                

  1. I.        NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO  

Zamawiający: Gmina Garbów

Adres zamawiającego: Garbów 28 , 21-080 Garbów                                  

www.garbow.pl               e-mail: ug@garbow.pl

Telefon   081 5018064 ,   fax 081 5018070

Godziny urzędowania:  poniedziałek- piątek  godz. 7.30 do 15.30

 

  1. II.        TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA  

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 EURO, a poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11, ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

  1. III.          OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV

45.10.00.00-8      Przygotowanie terenu pod budowę,

45.20.00.00-9      Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych

                         obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie

                          inżynierii lądowej i wodnej,

45.51.00.00-5      Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską,

45.31.00.00-3      Roboty instalacyjne i elektryczne,

45.30.00.00-0      Roboty instalacyjne w budynkach,

45.33.00.00-9   Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest  budowa obiektu socjalnego w systemie kontenerowym na boisku sportowym w miejscowości Bogucin , gmina Garbów .

      W zakres inwestycji wchodzi:

         a) budowa obiektu socjalnego w systemie kontenerowym wraz z

                 instalacjami wewnętrznymi;

b)      budowa wewnętrznego układu komunikacyjnego ;

c)      budowa przyłącza wodociągowego wraz ze studnią wodomierzową ;

d)      budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej  wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki  o pojemności do 10 m3;

a)      budowa linii kablowych NN wraz ze złączem licznikowym ZL .

  1. Prace związane z budową budynku kontenerowego  wraz z instalacjami  będą wykonywane na podstawie wydanych Decyzji pozwolenia na budowę pierwsza decyzja Nr 157/15 zmienione decyzją  Nr 522/15  ;
  2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: dokumentacja techniczna ,przedmiary robót i specyfikacja techniczna które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

 

 

UWAGA:

  1. 1.       Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

  1. IV.          TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia  ustala się  do  30.06.2016  roku30.08.2015 0.07 .2015 r.

 

  1. V.   INFORMACJA O PODWYKONAWCACH 
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien w załączniku Nr 1 do SIWZ wskazać części zamówienia, które zostaną zrealizowane przy udziale podwykonawcy.
    2. Zgodnie z art. 143 b.1. Wykonawca jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu umowy o podwykonawstwo. Zasady zawarcia umowy o podwykonawstwo zostały opisane w projekcie umowy – stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszego SIWZ

 

  1. VI.          OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU        DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW   

          O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:   

  1. Posiadania  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.

  1. Posiadania wiedzy i doświadczenia

Uznaje się, że Wykonawca spełnia warunek wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie dotyczące  budowy obiektu socjalnego w systemie kontenerowym wraz przyłączami  którego wartość wynosi  brutto  min  80.000  zł.

  1. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.

  1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.

oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających:

Uwaga:

  1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych przedmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  2. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy  przedłożyć wraz z ofertą.
  3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.
  4. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

 

  1. VII.          WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ,JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ     WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW        UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty

  1. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:

1)     Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór – zał. Nr 5).

2)     oświadczenie o spełnieniu warunków  wynikających z treści art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór – zał nr 2 )

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,  wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców.

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24  ustawy należy przedłożyć:

1)     aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

2)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wzór –zał nr 3).

3)     informacja Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (wzór – zał. nr 4)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

 

  1. VIII.          INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO        Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB  DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI  
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
    2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem (81 5018070) lub drogą elektroniczną (e-maile; ug@garbow.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę lub na podany kontakt elektroniczny zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. Dopuszczalna jest również forma pisemna.
    3. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5 lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
    4. SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Garbów,  Garbów 28 , 21 – 080 Garbów, w godzinach urzędowania Zamawiającego lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: ug@garbow.pl.
    5. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami są : Marta Głowacka , Ewa Stasiak  tel. 81 5018064 ; fax 5018070,

     

  1. IX.          WYMAGANIA DOTYCĄCE WADIUM

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:  - 3 000,00 zł.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach:

  1. Pieniądzu
  2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
  3. Gwarancjach bankowych
    1. Gwarancjach ubezpieczeniowych
  4. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy
    z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz.  275)

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Garbów   w Banku Spółdzielczym w Niemcach Oddział w Garbowie  nr konta 98 8702 1024 2000 0046 2000 0020 ..

W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi się znaleźć na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie zamawiającemu przyznanie sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie.  Z treści gwarancji musi wynikać również zobowiązanie gwaranta do wypłaty kwoty wadium  na zasadach określonych w ustawie PZP. 

Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy złożyć jako odrębny dokument (nie spięty trwale z pozostałymi dokumentami i nie numerowany), umożliwiając odesłanie jej, zgodnie art. 46 ustawy Pzp.  

                       

  1. X.          TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ  

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. XI.          OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
    2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
    3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    4. Każda strona oferty  musi być podpisana  przez osobę/osoby/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
    6. Ofertę należy umieścić w dwóch zamkniętych kopertach i oznaczyć w taki sposób aby nie budziło to wątpliwości co do możliwości jej wcześniejszego otwarcia przez osoby nieupoważnione. Wewnętrzna koperta powinna być nieprzezroczysta, opieczętowana oraz posiadać pełny adres Wykonawcy.
    7. Na kopercie zewnętrznej należy umieścić napis:

OFERTA NA: „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym   w miejscowości Bogucin „

Nie otwierać przed dniem 28.01.2016  godz.  10.00

  1. Wszystkie strony oferty należy spiąć i ponumerować.

 

 

 

  1. XII.          MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
    1. Oferty należy składać do dnia 28.01.2016 r. godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Garbów  , pokój nr 11,Ipiętro
    2.  Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.01.2016   r godz. 10.10 w Urzędzie  Gminy Garbów ,

 

  1. XIII.          OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
    1. Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtową brutto .
    2. Cena brutto (wartość brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

W cenie brutto należy uwzględnić wartość końcową którą, Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami, opłatami i innymi elementami cenotwórczymi. Cenę należy podać w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.

 

  1. XIV.          OPIS KRYTERIÓW ,KTÓRYMI ZAMAWIAJACY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ           PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH           KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki określone w SIWZ zostanie dokonana  oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

  1. cena brutto   - 95% liczona wg wzoru cena najniższa/cena oferowana x 95 pkt
  2. 2.      okres gwarancji      –  5% liczona wg wzoru:

1)     okres gwarancji  3 lata   = 0 pkt.

2)     okres gwarancji  4 lata  = 3 pkt.

3)     okres gwarancji  5 lat    = 5 pkt

Wartość punktowa oferty  =

punkty w kryterium Cena (Tn / To x 95  + punkty w kryterium Okres gwarancji i rękojmi

gdzie:

Tn – najniższa  oferowana  cena brutto

 

To - całkowita cena ocenianej oferty

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

  1. XV.          INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ,JAKIE POWINNY BYĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZWARCIA UMOWY W SPRAWIE          ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
    1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie  zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o: wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania, wykonawcach których oferty zostały odrzucone , terminie  po upływie którego może być zawarta umowa.
    2. Umowa w sprawie zamówienia może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty ,jeśli zawiadomienie to zostanie przesłane  faxem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni jeśli zostanie przesłane listem poleconym.
    3. Umowa może być zawarta przed upływem tych terminów jeżeli złożona zostanie tylko jedna oferta  lub  nie zostanie wykluczony żaden wykonawca, lub nie zostanie odrzucona żadna oferta.
    4. Jeśli wykonawca , którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może  wybrać  ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
    5. Przed dniem zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
    6. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
    7. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
    8. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.

 

  1. XVI.          WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 
    1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady ustalona na  30% wysokości zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
    2. Zabezpieczenie może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej z lub w kilku następujących formach:

1)      Pieniądzu

2)      Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym

3)      Gwarancjach bankowych

4)      Gwarancjach ubezpieczeniowych

5)      Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6)      W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej.

  1. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Garbów  nr konta 98 8702 1024 2000 0046 2000 0020 . W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia
  2. W przypadku zabezpieczenia złożonego gwarancjach bankowych/ubezpieczeniowych z dokumentu gwarancji winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie, wypłaty należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Dodatkowe warunki zawarte w umowie są niedopuszczalne.

 

  1. XVII.          ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ         WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA          PUBLICZNEGO

            Istotne postanowienia  umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.

 

  1. XVIII.          POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH           WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA   

Na podstawie art. 180 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawcy przysługuje prawo złożenia odwołania wyłącznie wobec czynności:

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. Wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia
  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

  Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby  w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia jeśli informacje  zostaną przesłane  faxem  lub drogą elektroniczną albo w terminie 10 dni – jeśli zostaną przesłane listem poleconym.

Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych  lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.

  1. XIX.            INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

  1. XX.            INFORMACJE DOTYCZACE SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

  1. XXI.          INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJACYCH  

Zamawiający nie  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 .

 

  1. XXII.            ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY   RAMOWEJ

 

  1. XXIII.            ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE  AUKCJI  ELEKTRONICZNEJ.

 

  1. XXIV.          INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom, należy  w ofercie wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy
  2. Do spraw nie ujętych w niniejszej specyfikacji zastosowanie maja przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z  późn. zm.),
  3. W związku z tym, że Zamawiający dopuścił przekazywanie  faksem informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień  należy wskazać w ofercie aktualny numer faksu, oraz drogą elektroniczna.  Wykonawca powinien podać w ofercie aktualny numer faxu i e-mail

Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią

1)      Wzór oferty

2)      Wzór oświadczenia z art. 22 pzp

3)      Wzór oświadczenia z art. 24 pzp

4)      Wzór Informacja Wykonawcy

5)      Wzór- wykaz robót

6)      Wzór - Zobowiązania

7)      Projekt umowy

8)      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana ,

9)      STWiOR – branża elektryczna ,

10)  STWiOR – branża sanitarna,

11)  BIOZ ,

12)  PBW  projekt podstawowy opis techniczny - branża budowlana,

13)  PBW projekt podstawowy opis techniczny – branża elektryczna ,

14)   PBW projekt podstawowy opis techniczny – branża sanitarna,

15)  PBW projekt podstawowy opis – projekt zagospodarowania terenu.

16)  PBW PROJEKT ZAMIENNY – opis techniczny – branża budowlana

17)  Rys.Nr 1 /A  Rzut fundamentów ,

18)  Rys. Nr 2/A  Rzut przyziemia ,

19)  Rys.3/A Rzut dachu ,

20)  Rys. 4/A Przekrój A-A,

21)  Rys. 5/A Elewacje,

22)  Rys. 6/A Zestawienie stolarki i ślusarki,

23)  PBW PROJEKT ZAMIENNY – opis techniczny branża sanitarna ,

24)  Rys.1/IS – Instalacje wodociągowe,

25)  Rys. 2/IS – Kanalizacja sanitarna ,

26)  Rys. 3/IS – Centralne ogrzewanie,

27)  Rys.4/IS – Wentylacja pomieszczeń ,

28)  PBW PROJEKT ZAMIENNY – opis techniczny branża elektryczna ,

29)  Rys. IE- 1 projekt zagosp.terenu,

30)  Rys. IE-2 instalacje oświetleniowe,

31)  Rys. IE – 3 instalacje gniazd ,

32)  Rys. IE – 4 instalacje uziemiające,

33)  Rys. IE -5 schemat ideowy tablicy ,

34)  Rys.  IE -6  Legenda

35)  Warunki PGE ,

36)  Decyzja Nr 157/15 z dn. 04.02.2015 roku.

37)  Decyzja Nr 522/15 z dn. 21.04.2015 roku,

38)  Przedmiar robot  branża- ogólnobudowlana ,

39)  Przedmiar robót – branża sanitarna ,

40)  Przedmiar robót – branża  elektryczna.

 

 

Specyfikację zatwierdził :  

                                                                                 

   Kierownik Zamawiającego     

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

OFERTA

                                                                                                                      Załącznik Nr  1                                                                                                                                                                                                                      

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym   w miejscowości Bogucin”.

MY NIŻEJ PODPISANI

_________________________________________________________________________

działając w imieniu i na rzecz

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

 (nazwa (firma) dokładny adres Wykonawcy)

 

  1. SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  2.  OŚWIADCZAMY, że:
  • zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • spełniamy wymogi postawione w SIWZ i przyjmujemy warunki
    w niej zawarte;
  1.  OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

Cena oferty brutto  ……………….zł (słownie…………………………………………..zł)

W tym podatek  VAT…………….. zł,

Okres gwarancji  ………………. lat 

  1. OŚWIADCZAMY, ŻE powyższa cena brutto zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.

 

  1. ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ do wykonania zamówienia w terminie określonym w SIWZ

 

  1. AKCEPTUJEMY warunki płatności określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. UWAŻAMY SIĘ za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

  1. NINIEJSZE ZAMÓWIENIE ZREALIZUJEMY*) niepotrzebne skreślić

1)        sami

2)        przy udziale podwykonawców

________________________________________________________________

wskazanie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy

 

3)      przy udziale podwykonawców, na którego zasoby powołuje się Wykonawca

 

wskazanie nazwy (firmy) podwykonawcy

 

 

 

 

 

  1. OŚWIADCZAMY, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum* dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:

       ________________________________________________________________________

          (Wypełniają jedynie przedsiębiorcy składający wspólną ofertę - spółki cywilne lub konsorcja)

 

  1. OŚWIADCZAMY, iż - za wyjątkiem informacji i dokumentów zawartych w ofercie na stronach nr od ____ do ____ - niniejsza oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne i nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

  1. WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na adres:    _______________________________________________________________________

 

Fax nr ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________e-maile ________________

 

  1. OFERTĘ niniejszą składamy na _________ stronach.

 

  1. ZAŁĄCZNIKAMI do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są:        ______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia lub dokumenty na __ stronach:

- _________________________________________________________________________

- _________________________________________________________________________

- _________________________________________________________________________

 

__________________ dnia __ __ 2016 roku

            * niepotrzebne skreślić

_____________________________________

                (podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Załącznik Nr 2                                                                                          

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONYCH W ART.22 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym w miejscowości Bogucin”.

 

Niniejszym,  zgodnie z  art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące*

 

 

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają  obowiązek ich posiadania.

2)     posiadania wiedzy i doświadczenia

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do     wykonania zamówienia

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2015 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

                                                                                                                         Załącznik Nr 3

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie  „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym    w miejscowości Bogucin”.

 

 

Niniejszym,  zgodnie z  art.24ust. 1    Ustawy - Prawo zamówień publicznych, 

Oświadczamy, że*:

 

Nie znajdujemy się w sytuacji wykluczającej nas z uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w rozumieniu ustawy art. 24ust. 1 ustawy Pzp.

 

Jednocześnie stwierdzam, że jestem świadom odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, art. 233 § 2, art. 297 § 1 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz.U. z 1997 Ntr 88, poz. 553 z późn. zm.)

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2016 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                     

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

INFORMACJA WYKONAWCY

 

                                                                                                                           Załącznik Nr 4        

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym  w miejscowości Bogucin”.

 

 informuję, że:

NALEŻĘ  /  NIE NALEŻĘ* do grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1271).

 

                               

.............................., dnia .......-......-2016 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

 

 

*  niepotrzebne skreślić

 

UWAGA!

W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA NALEŻY DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, WRAZ Z INFORMACJĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ LISTĘ PODMIOTÓW NALEŻĄCYCH DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ.

 

 

                                                                                                          Załącznik Nr 5                      

 

WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Składając ofertę w przetargu nieograniczonym na zadanie :

„ Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym

 w miejscowości Bogucin”.

Przedkładamy  wykaz robót budowlanych w zakresie wykonania co najmniej 1 zamówienia dotyczącego budowy, obiektu socjalnego w systemie kontenerowym  o wartości brutto co najmniej 80 000,00 zł, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

 

Miejsce wykonania

Rodzaj robót

 

Wartość

robót

brutto(zł)

Data wykonania

 

1

2

3

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

 

 

__________________ dnia __ __ 2016 roku____________________________________

                                                                                            (podpis Wykonawcy/ Wykonawców)   

 

 

 

 

 

 

 

ZOBOWIĄZANIE

 

 

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

Załącznik Nr 6

 

 

 

O UDZIELENIU NIEODWOŁALNEGO, BEZWARUNKOWEGO  I NA PIERWSZE ŻĄDANIE  ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie : „Budowa obiektu socjalnego   w systemie kontenerowym na boisku sportowym  w miejscowości Bogucin”.

 

 

  1. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zobowiązujemy się do:

 

1)     wniesienia bezwarunkowej i  nieodwołanej gwarancji należytego wykonania robót obowiązującej od dnia podpisania umowy do dnia końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte ich wykonanie oraz co najmniej przez następne 30 dni od dnia końcowego odbioru robót, a 30 % pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi od dnia końcowego odbioru robót do dnia upływu okresu rękojmi oraz co najmniej przez następne 15 dni.

2)     wyrażenia zgody na Wasz pierwszy pisemny wniosek stwierdzający że Wykonawca nie wykonał zamówienia lub wykonał je nienależycie, bez zwłoki i sporów, żądania od Naszego ubezpieczyciela lub potrącenia z wniesionego w pieniądzu zabezpieczenia   jakiejkolwiek sumy w granicach wniesionego zabezpieczenia

 

 

 

 

.............................., dnia .......-......-2016 r.                         .................................................        

                           (podpis Wykonawcy/Wykonawców)

 

Plik źródłowy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Głowacka Marta
dodano do BIP dnia 12-01-2016 10:48:01