Szczegółowe dane komórki
Do zadań stanowiska pracy należy :
1) prowadzenie kancelarii Urzędu ;
2) przyjmowanie , wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu Gminy ;
3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz obsługa interesantów przy przyjmowaniu skarg i wniosków przez Wójta Gminy ;
4) prowadzenie spraw osobowych (akt osobowych) pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych ;
5) prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu ;
6) prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego :
7) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały biurowe ;
8) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych ;
9) wydawanie sołtysom bloków świadectw miejsca pochodzenia zwierząt , kolczykownic i kolczyków oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej ;
10) prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Urzędu Gminy .