Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne Stanowisko ds. działalności gospodarczej i gospodarki komunalnej
Telefon
81 5018032
Informacje dodatkowe

Do zadań stanowiska pracy należy :

1)      prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej w tym :

-         wpisy i zmiany do ewidencji działalności gospodarczej oraz wykreślanie z ewidencji działalności gospodarczej ;

-         prowadzenie spraw zezwoleń i ich cofania na : sprzedaż napojów alkoholowych , organizowanie zabaw publicznych ;

-         prowadzenie spraw dotyczących ustalania czasu pracy placówek handlowych , usługowych i gastronomicznych ;

-         prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ;

2)      prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w tym ;

-         nadzór nad utrzymaniem i konserwacją oświetlenia drogowego ;

-         kontrola gospodarki wodno - ściekowej ;

-         prowadzenie spraw właściwego utrzymania , opieki i kontroli cmentarzy wojennych obiektów grobownictwa wojennego i innych miejsc pamięci narodowej oraz ewidencja tych obiektów ;

-         prowadzenie spraw wywozu nieczystości i odpadów stosownie do przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach ;

-         dbałość o właściwy stan zieleni gminnej ( sprzątanie i  koszenie w parkach ) oraz prowadzenie nowych nasadzeń drzew i krzewów ;

-         wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości oraz wymierzanie kar za samowolne ich usuwanie ;

-         prowadzenie spraw dotyczących wyłapywania zwierząt bezdomnych ;

3)      prowadzenie całokształtu spraw dotyczących przyznawania dodatków mieszkaniowych , stosownie do ustawy ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o dodatkach mieszkaniowych;

4)      prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej i lokali użytkowych w tym :

-         ustalanie czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe oraz zwolnień z tych opłat oraz zapewnienie egzekucji tych należności ;

-    prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu najmu lokali .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. działalności gospodarczej i komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30-15:30, pok. nr 01


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Reszka Adam
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11