Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne Stanowisko ds. działalności gospodarczej i gospodarki komunalnej
Telefon
81 5018032
Informacje dodatkowe

Do zadań stanowiska pracy należy :

1)      prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej w tym :

-         wpisy i zmiany do ewidencji działalności gospodarczej oraz wykreślanie z ewidencji działalności gospodarczej ;

-         prowadzenie spraw zezwoleń i ich cofania na : sprzedaż napojów alkoholowych , organizowanie zabaw publicznych ;

-         prowadzenie spraw dotyczących ustalania czasu pracy placówek handlowych , usługowych i gastronomicznych ;

-         prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ;

2)      prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska w tym ;

-         nadzór nad utrzymaniem i konserwacją oświetlenia drogowego ;

-         kontrola gospodarki wodno - ściekowej ;

-         prowadzenie spraw właściwego utrzymania , opieki i kontroli cmentarzy wojennych obiektów grobownictwa wojennego i innych miejsc pamięci narodowej oraz ewidencja tych obiektów ;

-         prowadzenie spraw wywozu nieczystości i odpadów stosownie do przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach ;

-         dbałość o właściwy stan zieleni gminnej ( sprzątanie i  koszenie w parkach ) oraz prowadzenie nowych nasadzeń drzew i krzewów ;

-         wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości oraz wymierzanie kar za samowolne ich usuwanie ;

-         prowadzenie spraw dotyczących wyłapywania zwierząt bezdomnych ;

3)      prowadzenie całokształtu spraw dotyczących przyznawania dodatków mieszkaniowych , stosownie do ustawy ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o dodatkach mieszkaniowych;

4)      prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej i lokali użytkowych w tym :

-         ustalanie czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe oraz zwolnień z tych opłat oraz zapewnienie egzekucji tych należności ;

-    prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów z tytułu najmu lokali .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. działalności gospodarczej i komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30-15:30, pok. nr 01


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Reszka Adam
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11