Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2022/2023 na terenie Gminy Garbów

Data ogłoszenia
2022-10-12
Termin składania ofert
2022-10-25 10:00
Treść

                                                                                               Garbów dn.  12.10.2022  roku

  1. ODŚNIEŻANIE .9.2022                          

                                                                                                                                         

 

                          

                           Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E

                           o wartości szacunkowej  nie przekraczającej

                                                 kwoty 130  tys. zł.

 

Na podstawie  regulaminu udzielania przez Gminę Garbów zamówień wyłączonych spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r  Prawo zamówień publicznych ( Dz. U .z 2019 roku  poz.2019 z późn.zm. ) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na    wykonanie usługi: 

pn.„Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie

        jednego sezonu 2022/2023  na terenie Gminy Garbów „.

 

Zamawiający: Gmina Garbów

                          Ul. Krakowskie Przedmieście 50 ; 21-080 Garbów

                          NIP 713-28-84-258

                           Telefon 081  / 50 -18- 064   faks: 081 / 50-18-070

                          E-mail: przetargi@garbow.pl

Przedmiot zamówienia : przedmiotem zamówienia  jest  wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2022/2023 .

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu dróg w okresie dużych opadów śniegu na terenie Gminy Garbów oraz zimowe utrzymanie polegające na usuwaniu skutków oblodzeń.

Wykonawca musi być w gotowości do wykonywania usługi wraz ze sprawnym sprzętem będącym w jego dyspozycji od godz. 4:00 do godz. 24:00 przez 7 dni w tygodniu w okresie trwania zamówienia. Wykonawca gwarantuje  rozpoczęcie zlecanych prac w czasie nie dłuższym niż 1 godziny od momentu wezwania.

Wymagane jest oznakowanie pojazdów w pomarańczową lampą błyskową.

Materiał wykonawcy do posypywania : mieszanka soli drogowej z piaskiem .

Załadunek winien być w kalkulowany w cenę materiału.

Bez dyspozycji zamawiającego  wykonawca nie ma prawa odśnieżać i posypywać żadnej drogi . Ponadto uzgadniany będzie sposób posypywania ( ciągły lub ograniczony np. skrzyżowaniach , przystankach autobusowych , niebezpiecznych zakrętach wzniesieniach).

 

  • Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Kod CPV

90620000-9 usługi odśnieżania

 

Zamówienie zostało podzielone na 4 części , wg n/w sprzętu jakim będzie świadczona usługa :

  Część I :  Ładowarka typu FADROMA o poj. Łyżki min. 3 m3 ;

 Część II : Pojazd samochodowy z pługiem średnim lub ciężkim

                  z napędem na dwie lub więcej osi o ładowności  minimum 12 ton :

 Część III : Koparko-Ładowarka  z napędem na tylną i przednią oś

                   o pojemności łyżki poniżej 3 m3 ;

  Część IV : Samochód ciężarowy z piaskarkami

 

 

Termin  wykonania zamówienia  ustala się od dnia podpisania umowy

do 15.04.2023 roku

 

Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela

Pan Łukasz Kramek , Marta Głowacka  , tel. kontaktowy:

 081 50 18 064.

 

Sposób przygotowania oferty:

1.)Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę .

2.) Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zaproszenia .

3.) Oferta powinna być sporządzona w sposób czytelny i podpisana.

 

 

 Opis sposobu obliczenia ceny: Cenę oferty należy podać jako cenę ryczałtowo brutto  z pod. Vat . Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

W cenie brutto należy uwzględnić wartość końcową którą Zamawiający będzie zobowiązany zapłacić za zrealizowanie zamówienia łącznie z obowiązującymi podatkami , opłatami i innymi elementami cenotwórczymi . Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

Kryteria , którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :

 Cena brutto – 100%

 

Sposób  i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć do dnia 10.2022 roku do godz. 10.00 drogą elektroniczną na adres: przetargi@garbow.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Garbowie pokój Nr 11.

 

    Ofertę należy umieścić w  zamkniętej  kopercie , uniemożliwiającej odczytanie zawartości  bez uszkodzenia koperty,  zaadresowanej na adres Zamawiającego „Gmina Garbów , ul. Krakowskie Przedmieście 50 , 21-080 Garbów

Zapytanie ofertowe na :  „Wynajem sprzętu do zimowego utrzymania dróg w okresie jednego sezonu 2022/2023  na terenie Gminy Garbów „.

 

 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.10.2022 roku o godz. 10.10. w lokalu Urzędu Gminy w Garbowie , pokój 11 , I piętro.

 

 

 

 Załączniki:

  1. Formularz oferty.               

 

                                                                         Zatwierdził :

                                                                          

                                                                        Kazimierz Firlej

                                                                        Wójt Gminy Garbów

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Głowackadodano do BIP dnia 12-10-2022 13:50:28