Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Spraw Technicznych i Gospodarczych
Telefon
81 5018064
Informacje dodatkowe

Do zadań referatu należy :

1)      wykonywanie prac budowlanych na prowadzonych przez gminę inwestycjach , modernizacjach i remontach zgodnie ze sztuką budowlaną ;

2)      pomoc w wykonawstwie inwestycji i remontów realizowanych na rzecz gminy innym wykonawcom lub podwykonawcom wybranym w odrębnych postępowaniach na warunkach wcześniej ustalonych ;

3)      zapewnienie niezbędnych materiałów budowlanych , narzędzi i sprzętu na prowadzone inwestycje , modernizacje i remonty- stosownie do cen ustalonych w przeprowadzonych wcześniej postępowaniach dotyczących udzielanych zamówień publicznych , w porozumieniu z pracownikiem Gminy obsługującym inwestycje ;

4)      prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej zakupionych , składowanych , wydawanych i wbudowanych materiałów ( w tym pełnej dokumentacji ) ;

5)      sprawdzanie i opisywanie wystawianych faktur i rachunków za materiały i usługi zakupione w związku z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami , modernizacjami i remontami ;

6)      nadzór nad prowadzonymi pracami , w szczególności zaś :

-         zapewnienie zgodności prac budowlanych i remontowych z opracowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją techniczną , warunkami pozwolenia na budowę , przepisami prawa budowlanego ;

-         zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. na prowadzonych budowach i remontach oraz kontrola oraz przestrzegania przepisów bhp ;

-         terminowe realizowanie i przekazywanie realizowanych obiektów do eksploatacji , bez usterek i wad ;

-         właściwa organizacja robót i racjonalne wykorzystanie sprzętu ;

-         zapewnienie prowadzenia dziennika budowy oraz aktualnych wpisów w takich dziennikach przez uprawnione osoby ;

-         organizowanie odbiorów wykonanych robót na rzecz Gminy , w tym przez podwykonawców z zewnątrz ;

7)      rozliczanie zakończonych budów i remontów pod względem finansowym i materiałowym przy współpracy z księgowością Gminy  , w tym :

-         sporządzanie operatów powykonawczych robót ;

-         sporządzanie kosztorysów powykonawczych robót lub zlecanie i nadzorowanie ich wykonania ;

8)      zapewnienie ciągłości dostaw do odbiorców odpowiedniej jakości wody z wodociągów gminnych , poprzez ;

-         właściwą eksploatację oraz utrzymanie w ciągłej sprawności stacji wodociągowych , sieci wodociągowej i hydrantów p. poż. ;

-         zapewnienie konserwacji i remontów obiektów wyżej wymienionych ;

9)      zapewnienie właściwej eksploatacji , remontów i bezzwłocznego usuwania powstałych awarii gminnej oczyszczalni ścieków , oczyszczalni lokalnych będących własnością Gminy oraz nadzór nad pracą zagrodowych oczyszczalni ścieków wykonanych przez Gminę ;

10)  zapewnienie przejezdności i należytego stanu dróg gminnych , przepustów , mostów i kładek będących własnością Gminy oraz prowadzenie remontów bieżących tych obiektów;

11)  naprawa sieci , urządzeń i instalacji elektrycznych wytwarzających , przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV oraz urządzeń kontrolno - pomiarowych w obiektach stanowiących własność Gminy lub administrowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne jak : Urząd Gminy , szkoły podstawowe i gimnazja , stacje wodociągowe , oczyszczalnie ścieków , biblioteki oraz należących do Ochotniczych Straży Pożarnych ;

12)  utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej posiadanego sprzętu , maszyn i narzędzi w tym : koparek , przyczepy niskopodwoziowej , spawarek , sprężarek itp. Oraz oszczędna gospodarka paliwami , smarami i olejami ;

13)  współpraca i pomoc w realizacji zadań statutowych Gminnej Spółki Wodnej w zakresie konserwacji i eksploatacji obiektów i urządzeń melioracyjnych ;

14)  utrzymanie w stałej sprawności technicznej i czystości sprzętu silnikowego i pożarniczego będącego na wyposażeniu Ochotniczych Straży Pożarnych oraz utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń garażowych i zaplecza warsztatowo - magazynowego ;

15)  utrzymanie porządku i czystości w budynkach stanowiących własność Gminy lub administrowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne oraz w otoczeniu tych budynków - w tym przycinanie trawników i żywopłotów ;

16)  zapewnienie technicznej obsługi świąt narodowych , dożynek gminnych oraz innych uroczystości powierzonych do obsługi przez Wójta Gminy .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30-15:30, pok. nr 3


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Reszka Adam
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11