Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne Stanowisko ds. kadrowych, kancelaryjnych i archiwum
Telefon
81 5018063
Fax
81 5018070
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań stanowiska pracy należy :

1)      prowadzenie kancelarii Urzędu ;

2)      przyjmowanie , wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu Gminy ;

3)      prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz obsługa interesantów przy przyjmowaniu skarg i wniosków przez Wójta Gminy ;

4)      prowadzenie spraw osobowych (akt osobowych) pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych ;

5)      prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu ;

6)      prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego :

7)      zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały biurowe ;

8)      nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych ;

9)      wydawanie sołtysom bloków świadectw miejsca pochodzenia zwierząt , kolczykownic i kolczyków oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej ;

10)  prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Urzędu Gminy .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. kadrowych, kancelaryjnych i archiwum
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Matraszek Paweł
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11