Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

WOLNE STANOWISKO PRACY ds. inwestycji gminnych i rolnictwa w Urzędzie Gminy Garbów – pełny etat (1,0)

Jednostka ogłaszająca
Gmina Garbów Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50 21-080 Garbów
Data ogłoszenia
2024-09-03
Termin składania dokumentów
2024-09-19
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe magisterskie – (preferowane kierunki: budowlane, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie rolnicze)

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.    Wymagania niezbędne:
a)    Wykształcenie wyższe magisterskie – (preferowane kierunki: budowlane, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie rolnicze);
b)    Znajomość obsługi: komputera i programów MS Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna), obsługi drukarek komputerowych, kopiarek, skanerów;
c)    Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d)    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
2.    Wymagania dodatkowe:
a)    Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu – szczególnie: prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów prawa dotyczących rolnictwa – w tym produkcji roślinnej i zwierzęcej;
b)    Podstawowa wiedza ogólna (ustrojowa) o Gminie Garbów i samorządzie lokalnym;
c)    Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, życzliwość, pogodne usposobienie, dokładność, punktualność;
d)    Odporność na stres;
e)    Nieposzlakowana opinia; 
   Mile widziane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności do zakresu zadań przewidzianych na stanowisku na które prowadzony jest nabór, w tym posiadanie uprawnień budowlanych branży architektoniczo – budowlanej, czy branży sanitarnej (wodociągowo – kanalizacyjnej), czy branży  elektrycznej – (wraz z obsługą programów komputerowych, aplikacji dedykowanych branżom jak wyżej);

Zakres obowiązków
Zadania główne:
 
1. Prowadzenie obsługi administracyjnej inwestycji gminnych i remontów, w tym zapewnienie pełnej dokumentacji technicznej i pozwoleń wymaganych prawem oraz nadzoru inwestorskiego sprawowanego przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane;
2. Bieżąca obsługa administracyjna prac związanych z prowadzonymi inwestycjami i remontami i odbiorami zakończonych inwestycji i remontów;
3. Prowadzenie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych i wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem postępowań o zamówienie publiczne, a dotyczących inwestycji gminnych i remontów;
4. Kompletowanie, gromadzenie i prawidłowe przechowywanie w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zagubieniem dokumentacji po zakończeniu inwestycji i remontu, w tym pełnej dokumentacji związanej z przeprowadzonym postępowaniem, łącznie ze złożonymi ofertami, oraz późniejsze prawidłowe przekazywanie wymienionych dokumentów do archiwum zakładowego;
5. Współpraca z Referatem Finansowo – Księgowym i Podatkowym w zakresie: bezzwłocznego informowania o podpisanych umowach na inwestycje i remonty, bieżące opisywanie faktur pod względem merytorycznym przy ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego i zamieszczaniu adnotacji o zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, terminowe przekazywanie kompletu dokumentów, w tym protokołów odbioru prac umożliwiających zrealizowanie zapłaty za wykonane inwestycje i remonty, dopilnowanie terminowego zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wadiów wpłacanych przez oferentów;     
6. Pomoc Kierownikowi Referatu Spraw Technicznych i Gospodarczych oraz innym wykonawcom w sprawach związanych z prowadzonymi przez gminę  inwestycjami i remontami, udzielanie wykonawcom wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanych projektów inwestycyjnych i remontowych;
7. Podejmowanie skutecznych działań prowadzących do pozyskania zewnętrznych środków finansowych na sfinansowanie lub dofinansowanie zaplanowanych inwestycji i remontów;
8. Prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa na terenie Gminy Garbów w szczególności: nadzór nad produkcja roślinną i zwierzęcą z uwzględnieniem współpracy ze służbami weterynaryjnymi w zakresie profilaktyki i zwalczania chorób zwierzęcych oraz dotyczących ochrony zwierząt gospodarskich, współpraca z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w zakresie realizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, prowadzenie spraw związanych z wysiewaniem się chwastów  z działek odłogowanych na sąsiadujące grunty;
9. Współpraca z sołtysami wszystkich sołectw gminy oraz instytucjami, związkami i innymi organizacjami działającymi na rzecz rolnictwa w tym: Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego, Inspekcją Ochrony Roślin, Inspekcją Sanitarną, Inspekcją Weterynaryjną, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Izbą Rolniczą, Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa;
10. Współpraca i pomoc administracyjna w realizacji zadań Gminnej Spółki Wodnej oraz współpraca i pomoc Kierownikowi Referatu praw Technicznych i Gospodarczych UG w zakresie prowadzenia niezbędnych robót na obiektach nie objętych działalnością spółek wodnych dotyczących konserwacji i eksploatacji urządzeń melioracyjnych administrowanych przez Gminę.
 
Zadania pomocnicze:
 
1. Przyjmowanie i sporządzanie korespondencji w ramach wykonywanych obowiązków.
2. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy.
 
Zadania okresowe:
 
1. Współudział w organizacji uroczystości organizowanych przez Gminę.
2. Sporządzanie obowiązkowej sprawozdawczości (m. in. do Urzędu Statystycznego) wynikającej z realizowanych zadań na stanowisku pracy w tym dotyczących zrealizowanych inwestycji i remontów. 
3. Uczestniczenie w spisach powszechnych organizowanych przez Urząd Statystyczny (Narodowy Spis Powszechny, Powszechny Spis Rolny), w tym z zakresu rolnictwa oraz badaniach rolniczych realizowanych przez ten urząd i/lub szacunkach plonów w indywidulnych gospodarstwach rolnych.
4. Wykonywanie zadań związanych z obronnością zleconych przez Wójta Gminy.
5. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy w zakresie zajmowanego stanowiska w obszarze obsługi inwestycji gminnych i remontów oraz obszarze rolnictwa. 
 
Zakres odpowiedzialności: 
1. Za nieprzestrzeganie obowiązków pracowniczych pracownik ponosi odpowiedzialność Porządkową: kara upomnienia, karę nagany, w przypadkach określonych regulaminem pracy także kara pieniężna; 
2. Dyscyplinarną: nagana, nagana z ostrzeżeniem, pozbawienie możliwości ewentualnego awansu przez okres 2 lat, przeniesienie na niższe stanowisko, wydalenie z pracy w Urzędzie;
3. Finansowa za powierzone we właściwym trybie mienie (sprzęt); 
 
Zakres upoważnień:
1. Prawo wglądu i przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadań na stanowisku pracy.
2. Prawo do podpisywania korespondencji - pism dotyczących prowadzonych spraw na stanowisku pracy. 
 
Zastępstwo:
1. Osoba na stanowisku zastępuje: (nazwa stanowiska)
osoba wskazana odrębnie (doraźnie) przez Wójta; w ramach powierzonych odrębnie uprawnień;
2. Osoba na stanowisku jest zastępowana przez: (nazwa stanowiska)
osoba wskazana odrębnie (doraźnie) przez Wójta; w ramach powierzonych odrębnie uprawnień;
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierający w szczególności informację o stażu pracy;
b) list motywacyjny;
c) dokument poświadczający wykształcenie w zawodzie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów / [kserokopie];
d) kwestionariusz osobowy;
e) inne dodatkowe dokumenty: o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach /ukończonych kursach, szkoleniach/, [kserokopie];
f) kserokopie świadectw pracy /o ile kandydat/ka pracował/a;
g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
j) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
k) klauzula informacyjna dla kandydata.

Warunki pracy

Umowa o pracę na czas określony (do 6 miesięcy) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Praca w pomieszczeniu biurowym, praca z monitorami ekranowymi, okresowe – częste wizyty na prowadzone przez gminę inwestycje i remonty, sporadyczne wyjazdy do: Starostwa Powiatowego w Lublinie, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, bezpośredni kontakt z interesantami i uczestnikami procesów inwestycyjnych i remontowych (z wykonawcami tych robót), 8 godzin pracy dziennie (40 godzin tygodniowo), praca w godzinach: 7:30 – 15:30.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% (2,8369).

Miejsce składania dokumentów

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się  o zatrudnienie i wzory oświadczeń do pobrania ze strony BIP gm. Garbów oraz siedzibie Urzędu Gminy w Garbowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Garbów – sekretariat UG p. nr 11 (I piętro), lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50, 21 – 080 Garbów, w zamkniętej kopercie formatu A4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji gminnych i rolnictwa”, w terminie do dnia 19 września 2024 r. do godz. 9:00.

Uwagi

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu Gminy Garbów po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://uggarbow.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu selekcji końcowej składającej się z testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą: 
„Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: ds. inwestycji gminnych i rolnictwa, prowadzonego przez Urząd Gminy Garbów. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych”.  


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Kazimierz Firlej
Dodano do BIP dnia 03-09-2024 10:30:14