WOLNE STANOWISKO PRACY ds. inwestycji gminnych i rolnictwa w Urzędzie Gminy Garbów – pełny etat (1,0)
Wykształcenie wyższe magisterskie – (preferowane kierunki: budowlane, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie rolnicze)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie – (preferowane kierunki: budowlane, administracyjne, ekonomiczne, ewentualnie rolnicze);
b) Znajomość obsługi: komputera i programów MS Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna), obsługi drukarek komputerowych, kopiarek, skanerów;
c) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
2. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu – szczególnie: prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów prawa dotyczących rolnictwa – w tym produkcji roślinnej i zwierzęcej;
b) Podstawowa wiedza ogólna (ustrojowa) o Gminie Garbów i samorządzie lokalnym;
c) Wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje osobowościowe: uprzejmość, życzliwość, pogodne usposobienie, dokładność, punktualność;
d) Odporność na stres;
e) Nieposzlakowana opinia;
Mile widziane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności do zakresu zadań przewidzianych na stanowisku na które prowadzony jest nabór, w tym posiadanie uprawnień budowlanych branży architektoniczo – budowlanej, czy branży sanitarnej (wodociągowo – kanalizacyjnej), czy branży elektrycznej – (wraz z obsługą programów komputerowych, aplikacji dedykowanych branżom jak wyżej);
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej zawierający w szczególności informację o stażu pracy;
b) list motywacyjny;
c) dokument poświadczający wykształcenie w zawodzie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów / [kserokopie];
d) kwestionariusz osobowy;
e) inne dodatkowe dokumenty: o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach /ukończonych kursach, szkoleniach/, [kserokopie];
f) kserokopie świadectw pracy /o ile kandydat/ka pracował/a;
g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
j) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
k) klauzula informacyjna dla kandydata.
Umowa o pracę na czas określony (do 6 miesięcy) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
Praca w pomieszczeniu biurowym, praca z monitorami ekranowymi, okresowe – częste wizyty na prowadzone przez gminę inwestycje i remonty, sporadyczne wyjazdy do: Starostwa Powiatowego w Lublinie, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, bezpośredni kontakt z interesantami i uczestnikami procesów inwestycyjnych i remontowych (z wykonawcami tych robót), 8 godzin pracy dziennie (40 godzin tygodniowo), praca w godzinach: 7:30 – 15:30.
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% (2,8369).
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i wzory oświadczeń do pobrania ze strony BIP gm. Garbów oraz siedzibie Urzędu Gminy w Garbowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Garbów – sekretariat UG p. nr 11 (I piętro), lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy Garbów ul. Krakowskie Przedmieście 50, 21 – 080 Garbów, w zamkniętej kopercie formatu A4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwestycji gminnych i rolnictwa”, w terminie do dnia 19 września 2024 r. do godz. 9:00.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu Gminy Garbów po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://uggarbow.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu selekcji końcowej składającej się z testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą:
„Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: ds. inwestycji gminnych i rolnictwa, prowadzonego przez Urząd Gminy Garbów. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych”.
Dodano do BIP dnia 03-09-2024 10:30:14