Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

EKOENERGIA DLA GMINY GARBÓW - ETAP II

Data ogłoszenia
2018-02-14
Termin składania ofert
2018-03-28 10:00
Treść

Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 10
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:67160-2018:TEXT:PL:HTML
Polska-Garbów: Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
2018/S 031-067160
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Garbówul. Krakowskie Przedmieście 50Garbów21-080PolskaOsoba do kontaktów: Marta Głowacka, Edyta KramekTel.: +48 815018063E-mail: ug@garbow.pl Faks: +48 815018070Kod NUTS: PL814
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.garbow.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: http://www.bip.garbow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Dostawa i montaż kolektorów słonecznych na terenie Gminy Garbów w ramach projektu „Ekoenergia dla gminygarbów - Etap II”
Numer referencyjny: ZP.2710.III.RPO-KOL.2018
II.1.2)
Główny kod CPV
09331100
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 10
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kolektorów słonecznych na terenie Gminy Garbów w ramachprojektu pn.: „Ekoenergia dla gminy garbów-Etap II” obejmująca dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przezZamawiającego dokumentację techniczną 444 zestawów kolektorów słonecznych płaskich wspomagającychpodgrzewanie wody dla potrzeb wody użytkowej.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100
45300000
45330000
45331000
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL814
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren gminy Garbów.
II.2.4)
Opis zamówienia:
1) dostawa i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 444 zestawówkolektorów słonecznych płaskich wspomagających podgrzewanie wody dla potrzeb wody użytkowej, w tym:
a) 274 zestawów kolektorów słonecznych płaskich składających się z 2 paneli + zasobnik 200 litrówmontowanych w budynkach mieszkalnych,
b) 166 zestawów kolektorów słonecznych płaskich składających się z 3 paneli + zasobnik 300 litrówmontowanych w budynkach mieszkalnych,
c) 3 zestawy kolektorów słonecznych płaskich składających się z 4 paneli + zasobnik 400 litrów montowanych wbudynkach mieszkalnych,
d) 1 zestaw kolektorów słonecznych płaskich składających się z 4 paneli + zasobnik 400 litrów montowany wbudynku użyteczności publicznej (Dom Dziecka),
2) wniesienie i posadowienie podgrzewacza c.w.u.
3) podłączenie pogrzewacza c.w.u. do istniejącej instalacji zimnej wody.
4) montaż reduktora ciśnienia (w ramach kosztów niekwalifikowanych).
5) montaż zespołu naczynia przeponowego (wzbiorczego) wodnego wraz z grupą zabezpieczającą (zawórzwrotny-bezpieczeństwa).
6) podłączenie do instalacji c.w.u.
7) montaż anody tytanowej w każdym podgrzewaczu c.w.u.
8) wykonanie instalacji łączącej zestawy kolektorów z podgrzewaczem c.w.u. (dolna wężownica podgrzewaczac.w.u.) i jej ocieplenie.
9) montaż zespołu pompowego solarnego z osprzętem.
10) montaż instalacji układu sterującego, automatyki i modułu LAN.
11) montaż zespołu naczynia przeponowego (wzbiorczego) solarnego.
12) wykonanie płukania oraz prób ciśnienia instalacji.
13) napełnienie instalacji czynnikiem solarnym.
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 10
14) uruchomienie instalacji solarnej.
15) uzupełnienie ubytków ścian, stropów i podłóg, naprawa tynków, elewacji oraz jej ocieplenia, uszczelnieniepokrycia dachowego po przejściach przewodów.
16) przeszkolenie użytkowników oraz przekazanie Zamawiającemu protokołu z przeprowadzonego szkolenia zwyszczególnieniem, co było przedmiotem szkolenia.
17) sporządzenie i przekazanie instrukcji obsługi.
18) wykonanie podłączenia górnej wężownicy zasobnika do źródła ciepła (np. do pieca) - w ramach kosztówniekwalifikowanych, z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić przypadki braku możliwości technicznej podłączeniagórnej wężownicy i wówczas Wykonawca po weryfikacji technicznej nie montuje tych elementów.
19) zakup i podłączenie grzałki elektrycznej do zasobnika c.w.u. jako dodatkowego (trzeciego) źródła ciepła wramach kosztów niekwalifikowanych.
20) inne elementy ujęte w załączniku Nr 1 do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas reakcji przeglądu gwarancyjnego na wezwanie / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 10/06/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt Nr RPLU.04.01.00-06-0022/16 współfinansowany jest ze środkówEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu OperacyjnegoWojewództwa Lubelskiego na lata 2014-2020
II.2.14)
Informacje dodatkowe
1. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy może najpierw dokonać oceny ofert, a następniezbadać czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Numeracja przywołana w Sekcji III i VI wynika z numeracji przyjętej w SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
— 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniająokreślone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu,
— 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 10
— 6.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
—7.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku, do którego zachodziktórakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp,
—7.2. Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia wskazane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy,
—8.1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczeniestanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
a) Nie podlega wykluczeniu,
b) Spełnia warunki udziału w postępowaniu.
—8.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitegodokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniuwykonawczym Komisji Europejskiej 2016/7 z dnia 5.1.2016 r. wydanym na podstawie art. 59 ust.2 dyrektywy2014/24/UE, zwanego dalej „Jednolitym Dokumentem” lub „JEDZ” – wg. załącznika 4 do SIWZ,
—8.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji,októrych mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazaniazamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejwykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązaniaz innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowizałącznik Nr 5 do SIWZ,
—9.6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentówwymienionych w pkt. 8.7.2 SIWZ,
—9.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobecnich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunkówudziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów,
—10.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowawart.24ust.1 i ust. 5 pkt 1,2,4,8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniuWykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SIWZ. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełnianiawarunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Jednolity Dokument, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c) Oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa wpkt.8.3 SIWZ składa każdy z wykonawców,
d) Zobowiązani są oni na wezwanie zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa wpkt.8.7 SIWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa:
— w pkt. 8.7.1 SIWZ składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wskazuje/-ą spełnieniewarunku,w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 6.2 SIWZ,
— dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.7.2 SIWZ składa każdy z wykonawców,
— dokumenty, o których w pkt. 8.7.3 składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wskazuje/-ąpotwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 10
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
—6.2.2. sytuacja ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
— 6.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie), wykonał, a w przypadku świadczeń o charakterze okresowym lub ciągłym - wykonuje należycie: conajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych dopodgrzewania ciepłej wody użytkowej w ilości min. 300 instalacji (zestawów) – w ramach jednego kontraktu.
UWAGA: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymaganezamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
— 6.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganychzdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp),
— 8.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została ocenionanajwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożeniaoświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,
— 8.7. Na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyćnastępujące oświadczenia lub dokumenty:
— 8.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o którychmowa w rozdziale 6 niniejszej SIWZ:
— a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywaniepowinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ,
— 8.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o którychmowa w rozdziale 7 niniejszej SIWZ:
— a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowymw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu,
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 10
—Dalsze wymagane dokumenty wskazane są w części „Minimalny poziom ewentualnie wymaganychstandardów”.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ciąg dalszy pkt III. zawartego w Sekcji III.1.3):
—c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż3miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
—d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy,
—e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ,
—f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ,
—g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785), zgodnie z wzoremstanowiącym z Załącznik nr 7 do SIWZ,
—8.7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przezZamawiającego:
a) certyfikat SOLAR KEYMARK wraz z pełnym raportem z badań lub certyfikat zgodności z normą PN-EN12975-1 (lub równoważną) lub z normą PN-EN 12975-2 (lub równoważną) lub z normą PN-EN ISO 9806 (lubrównoważną) wraz z pełnym raportem z badań - wydane przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniuart. 30b ustawy;
b) karta techniczna kolektora słonecznego,
c) karta techniczna zasobnika podgrzewacza (zasobnika) ciepłej wody użytkowej,
d) karta techniczna zespołu pompowo-sterowniczego,
e) karta techniczna układu automatyki (sterownika),
f) karta techniczna orurowania solarnego wraz z izolacją cieplną,
g) karta techniczna naczynia wzbiorczego „solarnego” i „wodnego”.
Informacje zawarte w ww. wymaganych dokumentach mają jednoznacznie potwierdzać spełnianie przez teurządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1do SIWZ.
—8.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt. 8.7.1SIWZ budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzeczktórego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie,
—8.9. Jeżeli treść informacji przekazanych przez Wykonawcę w jednolitym europejskim dokumenciezamówienia, o którym mowa w pkt. 8.1-8.2 SIWZ, będzie odpowiadać zakresowi informacji, którychZamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, Zamawiający może odstąpić od żądania tych
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 10
dokumentów od Wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazaneprzez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega nazasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia.
Dalsze dokumenty wskazane są w Sekcji VI.3) w części „Informacje dodatkowe:”.
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
1. Projekt Umowy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowaw pkt. 1 powyżej.
3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawyPzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w § 16 projektu Umowy.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/03/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 28/03/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Urzędu Gminy w Garbowie,
Ul. Krakowskie Przedmieście 50,
21-080 Garbów,
Pokój nr 11.
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 10
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
Ciąg dalszy pkt III. zawartego w Sekcji III.1.3):
—8.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w:
a) pkt. 8.7.2 lit. a) SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru,inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczyinformacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy Pzp;
b) pkt 8.7.2 lit. b) - d) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
− nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
− nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
—8.11. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.10 lit. a) i lit. b) tiret drugi SIWZ, powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.10 lit. b)tiret pierwszy SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu,
—8.12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.10 SIWZ, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 8.11 SIWZ stosuje się,
—8.13. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu,
—8.14. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającejmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany wRozdziale 8 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt. 8.10 lit. a) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miałdotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tejosoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 8.11SIWZ zdanie pierwsze stosuje się,
—12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 PLN. (słownie: osiemdziesiąttysięcy złotych),
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9 / 10
— Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy,
— Termin dwóch miesięcy określony w Sekcji IV.2.6) należy rozumieć jako 60 dni liczone od ustalonej datyskładania ofert,
— Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu zostały zawarte w Rozdziale 6, 7 i 8SIWZ,
— Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałeinformacje zawarto w SIWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającegopod adresem: http://www.bip.garbow.pl w zakładce Przetargi.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
— 24.1. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale VI ustawy,
— 24.2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu,
— 24.3. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miałinteres w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy,
— 24.4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjomwpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy,
— 24.5. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającegopodjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jestzobowiązany na podstawie ustawy,
— 24.6. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzucasię niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania,
— 24.7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postacielektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnegokwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu,
— 24.8. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,
— 24.9. Odwołanie w postępowaniu wnosi się w następujących terminach:
Dz.U./S S31
14/02/2018
67160-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10 / 10
14/02/2018S31
http://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10 / 10
— a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jegowniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni –jeżeli zostały przesłane w inny sposób,
— b) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronieinternetowej,
— c) odwołanie wobec czynności innych niż określone pkt a) i b) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia,
— 24.10. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu,
— 24.11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego,
— 24.12. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dniadoręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r.Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/02/2018

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marta Głowackadodano do BIP dnia 14-02-2018 13:02:15